مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در جمع هیئت رئیسه دانش آموزی:

جایگاه شورای دانش آموزی در مدارس باید تحکیم شود

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ و معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در نشست صمیمی با نمایندگان منتخب دانش آموزان مدارس منطقه به بررسی مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان در فضای مجازی پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه شورای دانش آموزی در مدارس باید تحکیم شود

به گزارش پانا، امروز نشست همفکری هئیت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه ۱۳ با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، علی امیری، معاون فرهنگی و تربیت بدنی منطقه و فیروزه طالبی رئیس سازمان دانش آموزی منطقه در ساختمان آموزش و پرورش منطقه ۱۳ به صورت حضوری برگزار شد.
در این نشست، حسینی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر در ابتدا از دستاوردهای ۴۲ سال انقلاب اسلامی و اهمیت دفاع و مبارزه در راه تبین اهداف انقلاب اسلامی گفت.
مدیر آموش و پرورش منطقه ۱۳ به اهمیت تشکل‌های دانش‌آموزی که از مهم‌ترین آورده های انقلاب اسلامی است اشاره کرد و افزود: جایگاه شورای دانش آموزی در مدارس باید تحکیم شود و مدیر و عوامل اجرایی مدارس باید فعالیت اعضای شورای دانش آموزی را بپذیرند.
وی خاطرنشان کرد: مطالعه آیین نامه اجرایی مدارس و شیوه نامه شورای دانش آموزی موجب دانایی در حوزه فعالیت های دانش آموزان است.
اصرار بر مطالبه‌گری را هر دانش‌آموز باید در خود ایجاد کند تا شورای دانش آموزی مقتدر و استوار حرکت کند.
حسینی همچنین در توصیه ای به نمایندگان دانش آموزان گفت: هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکنید اصلاح کنید تجربه کنید و با قدرت به پیش روید. زمانی، ما در مقابل دشمن با سلاح دفاع می‌کردیم اما الان دفاع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داریم که باید در زمینه پدافند غیرعامل قوی و مستحکم عمل کنیم.

همچنین امیری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران در کنار انقلاب های بزرگ جهان قرار دارد اما انقلاب ما باعث شد بسیاری از صاحب نظرانِ انقلاب ها در نظریات خودشان، تجدید نظر کنند و به قدرت توده مردم و هویت قدرتمند فرهنگی مردم ایران اذعان کنند. انقلابی که از توده مردم بود و رهبر آن امام خمینی(ره) نیز از جنس مردم بود، انقلاب اسلامی باعث سرافرازی و اعتماد به نفس مردم شد.
منتخبین دانش آموزان نیز با بیان مشکلات آموزش فضای مجازی و موانع در سر راه تحصیل و ارائه پیشنهادات و انتقادات با رئیس منطقه گفتگو کردند. همچنین در پایان رئیس آموزش و پرورش منطقه‌ ۱۳، از حضور نمایندگان منتخب دانش‌آموزان در این جلسه با دادن هدیه و اعتبار نامه قدردانی کرد.

*سیده ستایش آل یاسین، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار