برگزاری مراسم گلبانگ دهه‌فجردرمنطقه قرچک

قرچک(پانا)- مراسم گلبانگ دهه‌فجر با حضور مسئولین قرچک در آموزشگاه خاتم‌الانبیا، برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گلبانگ دهه‌فجردرمنطقه قرچک

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در مراسم گلبانگ انقلاب که با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: منویات مقام‌معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بهترین سند و راهبرد برای ما در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

او تصریح کرد: آموزش و پرورش بعنوان نهادی بزرگ با جامعه‌آماری بالا و تاثیر‌گذار نقش بسزایی در آگاهی‌‌‌‌‌بخشی نسل امروز دارد و امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا کلیه برنامه‌ها در بستر شبکه شاد اجرا و پیگیری خواهد شد .

داورزنی در ادامه افزود: برنامه‌‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ایام دهه‌فجر بر اساس و مبنای منویات مقام‌معظم رهبری در ‌بیانیه‌ گام دوم انقلاب تدوین و اجرا می‌شود.

او آشنایی دانش‌آموزان با شعار‌های والای معمار‌کبیر انقلاب امام‌خمینی‌(ره) و انقلاب اسلامی، آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب‌، تبیین چشم‌انداز آینده است که مقام‌معظم رهبری این موضوع را در هفت‌بند بیان فرمودند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان افزود: همه‌ ما مدیون انقلاب و خون شهیدان رزمنده هستیم و گرامیداشت دهه‌فجر وظیفه همه ما است، زیرا گرامیداشت انقلاب، باعث استواری انقلاب است.
گفتنی است این برنامه در دبستان خاتم‌الانبیاء برگزار و از طریق شبکه شاد بصورت زنده پخش شد، همچنین از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تجلیل‌ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار