آمار شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

تهران (پانا) - دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که در آموزش و پرورش استان فارس قرار دارد آمار شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی تا روز جمعه دهم بهمن 99 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آمار شرکت کنندگان در جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، یکی از ویژگی‌های نظام آموزشی نوین توجه جدی به نیازهای متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز توانمندی‌ها و استعدادهای معلمان است اوقات فراغت حین آموزش معلمان فرصتی است مغتنم برای برنامه‌ریزی، استعدادسنجی و تلاش برای بروز خلاقیت‌ها و ابتکارهای فرهنگی و هنری جامعه فرهنگیان اینها از جمله اهداف اداره کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهی پرورشی است برای ارتقا سطح مهارت های هنری و فرهنگی فرهنگیان کشور که منجر به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند شده است.

دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که در آموزش و پرورش استان فارس قرار دارد آمار شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی تا روز جمعه دهم بهمن 99 را اعلام کرد.

زمان ارسال آثار براساس فراخوان این جشنواره از ۲۲ دی‌ماه تا ۱۰ اسفندماه (۱۳۹۹) خواهد بود.

اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره یادشده اردیبهشت ۱۴۰۰ است و داوری به تفکیک رشته صورت خواهد پذیرفت و رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر کشوری بدون در نظر گرفتن جنسیت اعلام خواهد شد.

معلمان هنرمند سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.artistteachers.ir در این جشنواره شرکت کنند. و یا از طریق کانال artistteachers@ در جریان رویدادهای این جشنواره قرا بگیرند.

برای مشاهده آمار اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار