خبرگزاری پانا، سکوی پرشی برای دانش آموزان است

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران دانش آموز پانا این خبرگزاری را سکوی پرشی برای دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا، سکوی پرشی برای دانش آموزان است

علی محمد یونسی، در بازدید از کلاس‌های آموزشی خبرگزاری پانا در جمع دانش آموزان گفت: این دوره آموزش خبرنگاری بعد از مدت‌ها برگزاری کلاس مجازی، به صورت حضوری برگزار شد و این موجب خرسندی ما است، چرا که سازمان دانش آموزی سرای دانش آموزان است و با حضور آنها عجین شده است.

وی افزود: این کلاس ها همیشه مورد استقبال دانش آموزان بود و دانش آموزان زیادی که در دوره های قبل در این کلاس ها شرکت می کردند امروز در عرصه های مختلف رسانه ای استان فعالیت دارند.
یونسی گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها تقویت استعدادهای دانش آموزانی است که به حوزه پانا علاقه مند هستند و سازمان دانش آموزی زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان در این عرصه را فراهم می کند.
وی تاکید کرد: بسیاری از خبرنگاران برجسته امروز کشور از ابتدا کارشان در این سطح نبوده و با آزمون و خطا و اصلاح آن به رشد رسیدند و دانش آموزان دیروز خبرنگاران شناخته شده امروز هستند.
وی عنوان کرد: برگزاری این کلاس ها و آموزش ها بر عهده سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا است و در پایان این کلاس ها گواهی حضور به دانش آموزان صادر می شود.

کلاس های آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان مشهد در بخش پسران در تاریخ 7 الی 9 بهمن و در بخش دختران در تاریخ 11 الی 13 بهمن در سازمان دانش آموزی خراسان رضوی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار