نواختن زنگ انقلاب دراولین روز ازدهه مبارک فجردر مدارس شهرستان درمیان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی زنگ انقلاب درمدارس شهرستان درمیان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ انقلاب دراولین روز ازدهه مبارک فجردر مدارس شهرستان درمیان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار پانا؛ صبح امروز 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب و سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی،آیین نواختن زنگ انقلاب، با حضور فرماندار، ائمه جمعه،مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین در میدان امام رضا(ع) شهر اسدیه برگزار شد.
حجت السلام و المسلمین خزاعی امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن اشاره به برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکتش با وجود همه ی دسیسه های دشمن به مسیر خود ادامه داده که این ثمره و نتیجه چند عامل مهم است ؛اولین آن رهبری و ولایت فقیه است که در طول انقلاب بارها دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است و دوم مردمی بودن انقلاب است که در تعیین سرنوشت کشور در عرصه های گوناگون مشارکت دارند و سومین دلیل خدمات گوناگونی است که این نظام و انقلاب در اقصی نقاط کشور به مردم ارائه داده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک چهل دومین فجر انقلاب اسلامی به برنامه های مدارس به صورت مجازی در شبکه شاد از جمله جشن بوسه بر دستان مادر، جشن تکلیف، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر، محفل انس با قرآن و... در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد.
گفتنی است، نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) ، اجرای سرود توسط گروه سرود منتظران فرج آموزشگاه شهید باهنر، قرائت دکلمه توسط دانش آموز، دیدار مسئولین با ائمه جمعه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار