همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره) به کشور:

زنگ انقلاب در شهرستان بهارستان طنین انداز شد

بهارستان یک(پانا)- همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن عزیزمان، زنگ انقلاب با حضور امام جمعه، فرماندار و بخشدار شهرستان بهارستان، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به همراه هیات همراه، به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در شهرستان بهارستان طنین انداز شد

در این مراسم یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور نورپور امام جمعه،تمهیدی فرماندار بهارستان،مرادی بخشدار ،کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، سرهنگ درویشی فرمانده سپاه بهارستان و مسئول دفتر نماینده مجلس شهرستان بهارستان گرامی داشته شد.

فرماندار شهرستان بهارستان فرماندار ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همه ما شاهد تلاش‌های دشمنانمان در جهت توقف حرکت نظام جمهوری اسلامی بودیم، ولی با تدبیرهای مقام معظم رهبری توانستیم این حرکت را قوی‌تر پیش ببریم و هم اکنون چهل و دومین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

در این جلسه کلانتری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن بزرگداشت مقام زن و روز مادر طی سخنانی اظهار داشت: در همین حال که جشن چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را برپا می‌کنیم، حضور مقتدرانه کشور ایران را در منطقه شاهد هستیم که این موفقیت را مدیون تدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری، خون شهدا، مسئولین دلسوز و فهیم و مردم سرافراز و ولایت‌مدار هستیم.

کلانتری تاکید کرد: آموزش و پرورش در شناساندن ارزش‌ها و تفهیم مفاهیمی همچون شهادت، ایثار و ازخود گذشتگی، رشادت و پایداری و ولایت‌مداری به نسل آینده این کشور، وظیفه خطیری دارد.

شایان ذکر است مراسم گلبانگ انقلاب به صورت زنده در بستر شاد برای تمامی مدیران مدارس، معاونین پرورشی و تشکل های دانش آموزی استان و دانش آموزان پخش شد.

به گزارش خبرگزاری پانا، ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی آغاز دهه مبارک فجر است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار