استاندار فارس: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهان شمول است

شیراز (پانا) - به گفته استاندار فارس، انقلاب اسلامی یک انقلاب جاوید و جهان شمول است، بدین جهت که اهداف و پایه‌های این انقلاب در فطرت انسانی نهفته شده و اهداف متعالی این انقلاب همه گیر است.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهان شمول است

عنایت‌اله رحیمی، امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد علامه امینی ناحیه یک شیراز، ضمن تبریک ورود تاریخی امام به میهن اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم گفت: امروز روز فراموش نشدنی است که رهبری روشن، انسانی آگاه و شجاع بعد از مدتها که دور از وطن به سر می‌برد پا به خاک میهن گذاشت.
او افزود: درخت و نهالی که از سال‌های گذشته غرص و آبیاری کرده بودند، در سال ۵۷ به ثمر نشست.
رحیمی افزود: وقتی از ایشان می‌پرسیدند که با کدام پشتوانه آمدید، عنوان کردند: پشتوانه و امید من به کسانی است که تازه امروز نطفه آنان بسته شده است.
استاندار فارس ادامه داد: انقلاب با یاری کسانی که تازه زندگیشان شکل‌ گرفته بود به وقوع پیوست.
رحیمی گفت: امروز خوشحالیم که درخت انقلاب به درختی تنومند و پربار تبدیل شده و مردم در سایه این درخت تنومند گام‌های بلندی را برمی‌دارند.
به گفته رحیمی انقلاب اسلامی یک انقلاب جاوید و جهان شمول است،
بدین جهت که اهداف و پایه‌های این انقلاب در فطرت انسانی نهفته شده و اهداف متعالی این انقلاب همه گیر است و عدالت خواهی، آزادی و مبارزه با استکبار و اعتلای اخلاق و صلح دوستی و نوع دوستی اهداف اصلی آن است.

او افزود: ارزش‌های انقلاب بر فطرت انسانی پایه‌ریزی شده و در همه دنیا خواهان دارد، چون برگرفته از آموزه‌های دین مقدس اسلام است، دینی که نجات بخش است، دینی که رسول آن فرستادگی خود را اعتلای مکارم اخلاق می‌داند.

او گفت: امام خمینی (ره) با این اهداف و آرمان‌ها بود که به عنوان رهبر انقلاب پابه عرصه میهن گذاشت تا انقلاب را به دست فرزند زهرا (س) بسپارد.

استاندار فارس خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما به عنوان ترویج‌کنندگان این نظام، با آگاهی و کسب دانش تا زمانی که مسوولیت‌های جامعه را برعهده بگیرید می‌توانید در حفظ انقلاب نقش‌آفرینی کنید.
رحیمی افزود: قطعا امروز وظیفه مسوولان بسترسازی برای تحقق اهداف متعالی انقلاب زیر سایه رهبری انقلاب است.

او اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب پابه عرصه ۴۳ سالگی گذاشت و کسانی که می‌گفتند انقلاب چهل سالگی خود را نخواهد دید، امروز میبینند که انقلاب برای دهه پنجم خود اماده می‌شود و این نشان از پیروزی و به بار نشستن اهداف انقلاب است و توانسته‌ایم نظامی مقتدرتر را به جهانیان نشان دهیم و رفاه و آزادی مردم را فراهم کنیم.

او در پایان از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برای همکاری و همیاری در حفظ سلامت خود و جامعه در شرایط کرونایی تقدیر کرد.
در این مراسم زنگ انقلاب با حضور استاندار فارس، مدیرکل اموزش پرورش و دیگر مسوولان استانی نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار