آموزش و پرورش شهر تهران میزبان برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی مراکز دارالقرآن سراسر کشور 

تهران(پانا)- مراسم رونمایی از پوستر پنجمین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن های سراسر کشور در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش شهر تهران میزبان برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی مراکز دارالقرآن سراسر کشور 

آئین رونمایى به صورت پخش زنده در شبکه شاد با حضور مسیب زاده؛ مدیرکل اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مجتبى ولى پورى؛ معاون پرورشى و فرهنگى آموزش و پرورش شهر تهران و جمعى از مسئولین حوزه قرآن و پرورشى آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم، مسیب زاده گفت: خداوند را شاکریم که در فضای متبرک به عطر قرآن و اهل بیت تنفس می کنیم و گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، 36 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید فرهنگی را و امیدواریم که به حرمت خون این عزیزان، ان شاءالله بتوانیم وظایفمان را در عرصه قرآن، عترت و نماز به نحو شایسته ادا کنیم.

وى افزود: گردهمایی مدیران دارالقرآن کریم وزارت آموزش و پرورش پنجمین دوره دوسالانه خودش را د تاریخ 27 ،28 و29 بهمن ماه سال 99 به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

مسیب زاده ضمن تشکر از مدیرکل قرآنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند خاطر نشان کرد: دوره توانمندسازی مدیران قرآنی و مراکز دارالقرآن بزرگ ترین گردهمایی مدیران قرآنی کشور خواهد بود با ظرفیت 900 نفر از مدیران برجسته قرآنی کشور بیش از 750 مرکز دارالقرآن در سراسر کشور داریم. که امیدواریم با همکارى همیشگى شهر تهران به خوبى برگزار شود.

وى همچنین با اشاره به دوره هاى گذشته گفت:دوره اول، دوم و سوم در شهر تهران برگزار شد و دوره چهارم در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و شهر مشهد برگزار شد و اکنون پنجمین دوره نیز در شهر تهران برگزار می شود.

مسیب زاده در خصوص اهداف دوره پنجم گفت: از اهداف برگزاری این دوره ترکیب فعالیت ها و اهداف مراکز دارالقرآن کریم با سند تحول بنیادین به عنوان برترین سند و راهنمای کلیه فعالیت ها در حوزه آموزش و پرورش و دومین هدف تجلیل از خوبان و زحمت کشان قرآنی کشور است که تجلیل از قرآنیان تجلیل از قرآن است.

وى در پایان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به مشارکت حداکثرى معتقد است افزود: در طول برگزاری این گردهمایی از تمام اساتید که در سطح کشور مدیریت می کنند فعالیت های قرآنی را در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، سازمان امور اوقاف و خیریه، وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی، شورای عالی قرآن و دارالقران کریم کشور هم بهره خواهیم گرفت.

در ادامه، ولى پورى هدف اصلی این برنامه را آیین رونمایی از پوستر پنجمین دوره از توانمندسازی مدیران دارالقرآن های سراسر کشور دانست و گفت: امیدواریم این دوره همچون دوره های گذشته در راستای توانمندسازی این عزیزان بیش از پیش موفق باشد.

وى افزود:دوره های قبلی از دوره های با افتخار این آموزش ها بوده که با مرور برنامه های بسیار متنوع سال قبل امسال سعى بر آن است تا به دلیل وضعیت جدیدی که در آن قرار گرفتیم برنامه توانمند سازی با همان کیفیت و به صورت مجازی برگزار شود.

ولى پورى یادآور شد: قرار نیست هیچ فعالیتی از فعالیت های سال گذشته کاسته شود و همه فعالیت ها با کمک خداوند و با برنامه ریزی های صورت گرفته به طور کامل انجام خواهد شد و تمام برنامه ها را به صورت مجازی خواهیم داشت و در این خصوص از اساتید بسیار مجرب استفاده مى شود.

در پایان مراسم نیز از پوستر پنجمین دوره توانمدسازى مدیران دارالقرآن هاى سراسر کشور رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار