سیدعلیرضا مرند، رییس فرهنگستان علوم پزشکی و کیانوش جهانپور در پنجره باز حضور دارند

تهران (پانا) - رضا شروین بدو، سیدعلیرضا مرندی، محمدرضا صالحی، فاطمه ناهیدی و کیانوش جهانپور میهمانان این هفته برنامه پنجره باز هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سیدعلیرضا مرند، رییس فرهنگستان علوم پزشکی و کیانوش جهانپور در پنجره باز حضور دارند

به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه پنجره باز همزمان با روزهای دهه مبارک فجر روایتگر دستاوردها و پیشرفت های حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود.

بنابر این گزارش، این برنامه روز شنبه 11 بهمن ماه میزبان دکتر رضا شروین بدو فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان است. وی در حال حاضر رییس بیمارستان مرکز طبی کودکان است.

روز یکشنبه 12 بهمن ماه دکتر سیدعلیرضا مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی در این برنامه حضور دارد. وی فوق تخصص طب نوزادان و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است و پیش از این وزیر اسبق بهداشت و نماینده مجلس شورای اسلامی نیز بوده است.

روز دوشنبه 13 بهمن ماه، دکتر محمدرضا صالحی فوق تخصص بیماری های عفونی و استاد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران مهمان برنامه پنجره باز است. دکتر صالحی در حال حاضر عضو کمیته ستاد ملی مقابله با کرونا و مجری مطالعات بالینی واکسن ایرانی کروناست.

روز سه شنبه 14 بهمن ماه، دکتر فاطمه ناهیدی اولین بانوی آزاده ایرانی در این برنامه حضور دارند. وی لیسانسه مامایی است و نخستین پزشکی است که در سال 1359 در خط مقدم جبهه به اسارت گرفته شد.

روز چهارشنبه 15 بهمن ماه، مجری برنامه با دکتر کیانوش جهانپور مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به گفت و گو می نشیند. جهانپور فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و در اولین گام مسئولیت مدیریت روابط عمومی این دانشگاه را برعهده گرفت و چندسال بعد به سازمان غذا و داروی کشور رسید که در حال حاضر سخنگو و مشاور اطلاع رسانی این سازمان نیز است.

از آیتم های برنامه «پنجره باز» علاوه بر گفتگوهای متفاوت، می توان به بخش دستاورهای حوزه سلامت پس از انقلاب، بخش خنده باز با اجرای استندآپ کمدین ها، بخش ۱۱۵ با محوریت کمک های اولیه و اورژانس، بخش دارویی نسخه باز ، بخش عروسکی و نمایشی ، گزارشگر ویژه و حضور خواننده های جوان و‌ مطرح کشور اشاره کرد.


برنامه پنجره باز با مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است که با اجرای آرش ظلی پور، سردبیری مهدی حاجی میرآقا، کارگردانی هنری حسن نظری و تهیه کنندگی سیدمحمدحسین پورفاضلی، از شنبه تا چهارشنبه به ‌صورت هفتگی، ساعت 18 از شبکه سلامت سیما پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار