معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن خبر داد:

ویژه برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) - دانش‌آموزان به همراه اولیاء در برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انفلاب اسلامی با شرایطی متفاوت از سال‌های گذشته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پرشور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش رودهن

سیداحمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن، با گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در گفت و گو با پانا در خصوص برنامه‌های دهه فجر امسال با توجه به شرایط کرونا اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های دهه فجر از دوازدهم بهمن، سالروز ورود امام راحل و با نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس و به صورت نمادین با حضور گروه‌های محدودی از دانش‌آموزان از جمله اعضای شورای دانش‌آموزی، هلال احمر، تشکل پیشتازان، انجمن‌های اسلامی و بسیج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مسئولین منطقه برگزار خواهد شد.

او افزود: از جمله برنامه‌های امسال برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری برای فرهنگیان، کتابخانی در فضای مجازی برای دانش‌‌آموزان، چهل و دو نشست دانش‌آموزی بصیرت‌افزایی به‌ویژه برای مدارس متوسطه دوره دوم است.

الهی‌نیا بیان کرد: از جمله دیگر برنامه‌های ما در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری پویش‌های گوناگون در فضای مجازی با مواردی مانند، نقل خاطرات مبارزین دوران انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی دست ساخته‌های دانش‌آموزان، مسابقات ساخت کلیپ و محتوا است و در بخش جنبی این فعالیت‌ها در ۱۵بهمن ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در اداره آموزش پرورش رودهن خواهیم داشت که به این مناسبت در مدارس ابتدایی دختران جشن تکلیف ویژه دانش آموزان پایه سوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او به برگزاری جشنواره‌های سرود دانش‌آموزی و مسابقات ساخت و تهیه کلیپ و عکس درخصوص سر دادن فریاد الله اکبر در شب ۲۲بهمن نیز اشاره کرد و در خصوص نشست‌های دانش‌آموزی نیز گفت: از اساتید دانشگاه و حوزه و کارشناسان مذهبی دعوت شده و با معرفی آنها به مدیران مدارس برای رفع شبهات دانش‌آموزان پاسخگوی سوالات آنها باشند.

الهی‌نیا گفت: مقام معظم رهبری، جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه کردند و توصیه ما هم به دانش‌آموزان این است با راهنمایی مسئولان مدارس همراه با اولیاء خود برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شرایطی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار کنند و حضور پرشور داشته باشند.

خبرنگار دانش‌آموز : کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار