پیام تبریک سفیر ایران به رئیس جدید کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه

تهران (پانا) - سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در پیامی انتصاب «ژان لویی بورلانژ» به سمت ریاست کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سفیر ایران به رئیس جدید کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی فرانسه

به گزارش بخش رسانه‌ای سفارت ایران در پاریس، بهرام قاسمی پنجشنبه در پیام خود با اشاره به تجارب بورلانژ در حوزه روابط خارجی و سیاست و تحولات بین الملل گفت: دیپلماسی پارلمانی ایران و فرانسه بی شک باید در دوران پیش رو، بیش از گذشته و با پویایی هر چه بیشتر به توسعه و تعمیق روابط و درک و فهم متقابل دو ملت، یاری رساند.

سفیر ایران تاکید کرد: بی شک جهان آشفته امروز که متاثر از اقدامات ناسنجیده و سوداگرانه یکجانبه گرایان بوده و آثار وخیم و جبران ناپذیر ناشی از بحران کووید-۱۹، همه ساختارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تفکر و اندیشه‌ها، دستخوش تحولات و تغییرات پرشمار شده و در معرض خطرات جدی و گسترده است.

قاسمی ادامه داد: در دوران سخت کنونی، باید از همه تجارب و داشته‌ها و اندوخته‌های حاصل از فراگیری انواع کوویدهای ویرانگر که جان، روح، آرامش، صلح، امنیت و ثبات را در همه عرصه‌ها به خطر انداخته، سود جست.

وی افزود: تشخیص دقیق معضلات و چاره جویی و راه‌های برون رفت آسان‌ و سریعتر از موانع و مصائب فراروی صلح، آرامش، امنیت، توسعه و صیانت از کرامت و کیان انسانیت را تنها و تنها می‌توان از طریق گفت و گو و تعامل پی گرفت. بی شک دیپلماسی پارلمانی در کنار دیگر ظرفیت‌های موجود می‌تواند یکی از معبرهای شناخته شده و تاثیرگذار در این مسیر پر فراز و نشیب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار