معاون استاندار: ۴ هزار مدرسه فارس در دوران کرونا به اینترنت متصل شدند

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه 4 هزار مدرسه استان در ایام کرونا مجهز به اینترنت رایگان شده‌است، گفت: تهیه و ارسال تجهیزات به مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش سراسر فارس را باید یک حرکت اقتصاد مقاومتی باتوجه به سرمایه‌های درون کشور دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار: ۴ هزار مدرسه فارس در دوران کرونا به اینترنت متصل شدند

عبدالرضا قاسم پوردر آیین ارسال کاروان تجهیزات هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان فارس گفت: باتوجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان فارس در مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش مشغول به تحصیل هستند تهیه و ارسال کاروان تجهیزات به مدارس موجب تقویت توانمندی و مهارت‌های تخصصی آنان خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دیگر زمان مشاغل سنتی گذشته است و مشاغل مورد نیاز جامعه امروزی باید مبتنی بر فناوری اطلاعات و علم روز باشد.

قاسم‌پور افزود: در اقتصاد مقاومتی که مورد توجه مقام معظم رهبری و رییس جمهور است به استفاده از سرمایه‌های درون کشور که شامل جوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان هستند تاکید شده است.

وی بیان کرد: چند سالی است استان فارس به عنوان استان برتر در امر پژوهش و فناوری انتخاب می‌شود و تحقیقات خوبی در این استان صورت می‌گیرد که زمینه اقتصاد دانش بنیان را فراهم می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه حدود 5 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش توسط اداره کل نوسای مدارس فارس و اداره کل آموزش و پرورش مهیا شده است افزود: تجهیز کارگاه ها و کلاسها موجب ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان جهت گرایش به رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که از ضرورت جامعه امروز است می شود.

قاسم پور با بیان اینکه مبنای پیشرفت و توسعه و تحول در جامعه توجه به آموزش و پرورش است گفت: سرمایه گذاری در رشته های فنی و حرفه ای موجب و کاردانش موجب تضمین آینده کشور می شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط کرونا بازگشایی مدارس در فارس بسیار مطلوب انجام گرفت افزود: از همام ابتدا اعلام کردیم اموزش تعطیل نخواهد و در راستای هوشمند سازی مدارس بیش از 4هزار هزار مدرسه به اینترت رایگان متصل شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه به شورای مدرسه اختیاراتی دادیم تا آموزش‌های حضوری زیر نظر انجمن اولیا و مربیان در مدارس کمتر از پنجاه نفر جمعیت صورت پذیرد ادامه داد: در رنگ بندی‌های صورت گرفته شیراز در وضعیت آبی قرار دارد و در این وضعیت ما میتوانیم اقدام به بازگشایی مدارس زیر پنجاه نفر و همچنین پایه‌های اول و دوم ابتدایی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار