کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ۱۶ تهران:

مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز از 11 بهمن به صورت مجازی آغاز می شود

تهران( پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 16 تهران، از آغاز سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله منطقه ای در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز از 11 بهمن به صورت مجازی آغاز می شود

مهدیه نوروزی کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه 16، از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو مقطع متوسطه اول و دوم در مرحله منطقه ای خبرداد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز منطقه 16 در باره این مسابقات گفت: در پایان مسابقات، گروه های مجازی در قالب کلاس های توانمند سازی باحضور استاد، برای هر رشته در فضای مجازی شاد تشکیل و دانش آموزان برگزیده در مسابقات مرحله منطقه ای جهت شرکت در مسابقات استانی آماده خواهند شد.

مهدیه نوروزی، افزود: این مسابقات از شنبه 11 بهمن ماه به صورت مجازی و ارسال آثار دانش آموزان منتخب مدرسه ای در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد. مسابقات مقطع اول و دوم متوسطه، در رشته های آوایی«قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، مداحی و مدیحه سرایی» و رشته های پژوهشی شامل «نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مفاهیم و احکام و انشای نماز» آغاز خواهد شد و تا 20 بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

کارشناس قرآن، عترت و نماز ضمن بیان این که به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حفظ پروتکل های بهداشتی، مسابقات به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود؛ افزود: بعد از داوری آثار ارسالی و اعلام نتایج، برای توانمند سازی دانش آموزان برگزیده برای مسابقات استانی، گروه هایی برای هر رشته در بستر پیام رسان شاد تشکیل می شود و اساتیدی نیز جهت آماده سازی دانش آموزان، به این امر خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار