حضور نمایندگان خوزستان درآیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی و اعضای ستادی، نمایندگان دانش آموزی خوزستان در آیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور که بصورت ویدیو کنفرانس در حال برگزاری است، شرکت دارند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور نمایندگان  خوزستان درآیین  افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

از ساعتی پیش مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه 8 بهمن ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سالن حجاب کانون پروشی و فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است و به دلیل شیوع کرونا ویروس، صرفا استان و شهرستان تهران و البرز در این برنامه حضور دارند و باقی استانهای کشور بصورت ویدئو کنفرانس در این رویداد که در حال برگزاری است شرکت می کنند.

بر پایه همین گزارش در محل سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، معاون پرورشی و فرهنگی ،مدیر سازمان دانش آموزی و اعضای ستادی، نمایندگان دانش آموزی خوزستان در افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور هم اکنون در این نشست مجازی حضور دارند.

گفتنی است استان خوزستان دارای 8 نماینده در مجلس دانش آموزی کشور است که 2 تن از آنها در ترکیب هیات رئیسه این مجلس قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار