حضور نمایندگان خراسان رضوی در آیین افتتاحیه مجازی دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی را به مطالعه، تحقیق و استدلال در مسائل دانش آموزی و آموزش و پرورش توصیه کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور نمایندگان خراسان رضوی در آیین افتتاحیه مجازی دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

علی محمد یونسی، در جمع نمایندگان خراسان رضوی که در مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، پیش از شروع آیین افتتاحیه مجازی دهمین دوره مجلس شرکت کردند، گفت: شما دانش آموزان، نخبگان اجتماعی هستید و توانستید رای اکثریت جامعه دانش آموزی را کسب کنید، بنابراین وظیفه دارید صدای جامعه دانش آموزی باشید.
وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی استان در خدمت شما خواهد بود و فضای مجازی و حقیقی را برای فعالیت های شما در محدوده قوانین و اختیارات مجلس، فراهم کرده است.
یونسی گفت: شما به عنوان بازوی مشورتی آموزش و پرورش باید مسائل و چالش های دستگاه تعلیم و تربیت از نگاه دانش آموزان را بررسی کنید و به مسئولین اطلاع دهید و برای حل مسائل راهکارهای اجرایی و عملیاتی پیشنهاد دهید. در کمیته های تخصصی مجلس دانش آموزی کشور فعال و پویا باشید و مسائل تخصصی را بررسی و سندهایی در حوزه های تخصصی کمیته ها تدوین کنید.
مدیر سازمان دانش آموزی استان، نمایندگان مجلس دانش آموزی را به مطالعه، تحقیق و استدلال در مسائل آموزش و پرورش توصیه کرد و افزود: رعایت انصاف و ادب و احترام در برخورد با مسئولین از شما انتظار می رود، شما به عنوان مشاورین مدیر کل آموزش و پرورش هستید و انتظارات از شما بیش از گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار