مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت:

نمی توان در هر ساعت از شبانه روز کلاس درسی برگزار کرد

کاشمر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر تاکید کرد معلمان نمی توانند در هر ساعت از شبانه روز بدون هماهنگی دانش آموزان کلاس های درسی برگزار کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نمی توان در هر ساعت از شبانه روز کلاس درسی برگزار کرد

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: امسال متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که نمی توانیم مدارس بالای 50 نفر را بازگشایی کنیم اما اگر امکانات بیشتر برای معلمین می بود در تدریس های مجازی بسیار به آنها کمک می شد و دانش آموان نیز می توانستند بهتر از قبل آموزش ببینند.
وی ادامه داد: می دانیم که آموزش مجازی مشکلات متعددی را برای دانش آموزان و معلمین به وجود آورده است، اما ما تا می توانیم نارسایی هارا را کمتر می کنیم و با توجه به اینکه وضعیت کاشمر از طرف ستاد ملی کرونا آبی اعلام شده است ما کلاس های پایه های اول و دوم ابتدایی را از آغاز ماه بهمن برگزار کردیم. همچنین کلاس های تقویتی را برای پایه های دوازدهم که امتحانات کتبی و کنکور دارند را دایر کردیم.
طاهریان گفت: معلمین به ویژه ریاضی و فیزیک می توانند از کلاس های مدارس کمک بگیرند و برای هر درس کتاب تولید محتوا کنند و درصد بالایی از معلمین با این شیوه عمل می کنند.
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: اجباری نیست معلمان برای تولید محتوا به مدرسه بروند، چرا که آمار مبتلایان معلمین از دانش آموزان در گذشته بیشتر بود و ما به هیچ عنوان آنها را برای تولید محتوا اجبار نخواهیم کرد.
طاهریان با اشاره به اینکه که معلمین قادر نیستند در هر ساعت از شبانه روز کلاس های درسی خود را برگزار کنند گفت: ما ساعات مشخصی را برای مدارس ابتدایی و دبیرستان ارائه داده ایم که از ساعت 20 به بعد برگزاری کلاس درسی غیرمجاز است.
وی در رابطه با بازگشایی کلاس های اول و دوم ابتدایی گفت: دوام این کلاس ها بستگی به وضعیت شهرستان دارد، اما خوشبختانه وضعیت کاشمر آبی و آمار مبتلایان به کرونا بسیار کاهش پیدا کرده است، اما اگر وضعیت به نارنجی تغییر پیدا کند ناچار به تعطیلی مدارس خواهیم بود.
وی ادامه داد: ما تصمیم گرفته ایم در این فرصتی که فراهم شده است کلاس های اول و دوم را برگزار کنیم و دانش آموزان تا می توانند به صورت حضوری آموزش ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار