رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

توفیق خدمت به قرآن و اهل قرآن کمتر از جهاد نیست

اسلامشهر (پانا) - مجموعه مدیریت شهری اسلامشهربایستی در کنار توسعه و آبادانی شهر که توانسته رضایت نسبی مردم را کسب کند، به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نیز داشته باشد، چرا که این دو برای شهری آباد و توسعه یافته مکمل یکدیگرند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
توفیق خدمت به قرآن و اهل قرآن کمتر از جهاد نیست

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نشستی صمیمانه با پرسنل مجموعه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با اشاره به این که توفیق خدمت به قرآن و اهل قرآن که خدا نصیب شما کرده، کمتر از جهاد نیست، اظهار کرد: در دوران کرونا طی یک سال گذشته مجموعه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر آموزش را تعطیل نکرد و با وجود محدودیت‌ها توانسته در مسیر خدمت‌رسانی در حوزه‌های آموزشی و نخبه پروری به ارائه خدمات به علاقه‌مندان فعالیت‌های قرآنی و اهالی قرآن بپردازد.

او گفت: دارالقرآن شهرداری اسلامشهر تمامی فعالیت‌های موثر و اثربخش خود را در سایه همدلی و انسجام اهالی این مجموعه فرهنگی قرآنی انجام می‌دهد.

مسرور با بیان اینکه شورا محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است، تاکید کرد: معتقدم مجموعه مدیریت شهری بایستی در کنار توسعه و آبادانی شهر که توانسته رضایت نسبی مردم را کسب کند، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نیز داشته باشد، چرا که این دو برای شهری آباد و توسعه یافته مکمل یکدیگرند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر افزود: در کنار تمام اقدامات عمرانی و بودجه عمرانی که در سال ۱۴۰۰ تنظیم می‌شود، باید نگاه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم و برای پروژه‌های عمرانی پیوست فرهنگی تعریف و بودجه‌ای اختصاص یابد.

او با تأکید بر اینکه در راستای توسعه و آبادانی کار فرهنگی پیشرو است، تصریح کرد: برخی از شعبات دارالقرآن شهرداری شهرستان اسلامشهر نیاز به تعمیرات اساسی و بازسازی دارند که تلاش می‌کنیم در بودجه دیده شود.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار