استاندار اردبیل: موج جدید کرونا را باید مدیریت کنیم

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد احتمال خودنمایی موج جدیدی از کرونا در فصل سرد وجود دارد، بر این اساس باید این موج را با رعایت کامل پروتکل بهداشتی مدیریت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اردبیل: موج جدید کرونا را باید مدیریت کنیم

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تبلیغات مدیریت کرونا اظهار کرد: به محض تست مثبت نمونه جدید کرونا در بیمارستان باید اطرافیان و خانواده های فرد در همان روز مورد آزمایش قرار گیرد و جواب تست در اختیار کادر درمان قرار کیرد.

او با بیان اینکه با تشخیص کادر درمان افراد باید در بیمارستان یا منزل قرنطینه شود افزود: باید با آموزش های لازم از شیوع پیک جدید کرونا پیشگیری کنیم تا زمان فصل سرما سپری شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: اگر همه مردم و مسوولان با وحدت رویه و رعایت اصول بهداشتی آموزش های کمیته تبلیغات را مورد توجه قرار دهند خسارات وارده در پیک های گذشته را تجربه نخواهیم کرد.

بهنام جو با بیان اینکه مردم باید پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تصریح کرد: اگر مردم فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی را در اماکن عمومی، مراکز خرید، تاکسی ها و اتوبوس ها رعایت کنند دیگر مجبور به اعمال محدودیت های شدید نخواهیم بود.

او تاکید کرد: نباید کرونا را تمام شده تلقی کنیم بلکه با توجه به روابط اجتماعی، کاهش دورهمی ها، رعایت فواصل اجتماعی و استفاده از ماسک در همه شرایط زمان را برای تولید انبوه واکسن مدیریت کنیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و جدی گرفتن موج جدید این بیماری که وضعیت شکننده دارد بتوانیم تا آخر تابستان از شر این ویروس خلاص شویم.

این مسوول گفت: تبلیغات محیطی از سوی کارگروه تبلیغات به شیوه های مختلف انجام می شود و مردم و مسوولان در محل زندگی، محل کار و مراکز عمومی با رعایت این آموزش ها و تبلیغات می توانند کادر درمان و عوامل ستاد کرونا را کمک کنند تا شاهد عواقب ناخوشایند این وضعیت نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار