رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

مشکلات آبگرفتگی در خوزستان با اقدامات موثر صورت گرفته نسبت به سال گذشته کاهش داشت

اهواز (پانا) - معاون وزیر کشور عنوان کرد اقدامات بسیار موثری نسبت به سال گذشته انجام شده است که این امر موجب شد مشکلات مردم خوزستان از لحاظ آبگرفتگی ها را کمتر از سالهای گذشته ببینیم.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات آبگرفتگی در خوزستان با اقدامات موثر صورت گرفته نسبت به سال گذشته کاهش داشت

اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز یکشنبه ۵ بهمن ماه در پایان نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال حوادث گوناگونی که رخ داد امروز با دعوت استاندار خوزستان خدمت مردم عزیز استان رسیدیم و بناست از نزدیک هم بازدیدی داشته باشیم و گزارشاتی که مسئولان دادند را بشنویم و نیازها را مورد بررسی قرار دهیم.

او افزود: اقدامات بسیار موثری نسبت به سال گذشته انجام شده است که این امر موجب شد مشکلات مردم را کمتر از سالهای گذشته ببینیم.

نجار تصریح کرد: درخواست‌هایی شده بود از جمله درخواست ۸۰ پمپ به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان که به فوریت تامین اعتبار شد و در اختیار استان قرار گرفته است و خرید پمپ ها در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: وزارت نیرو درخواست داشت که اگر ۲۵۰ میلیارد تومان برای اهواز و ۵۰ میلیارد تومان برای بندر امام در اختیار ما قرار بگیرد کارهای ضربتی انجام می دهد و درخواست را بنا به پیشنهاد استاندار به سازمان برنامه و بودجه دادیم و جلسه‌ای در معاونت اول ریاست جمهوری تشکیل شد و سازمان برنامه و بودجه در این رابطه قول داد.

نجار عنوان کرد: اقدامات بسیار موثری در سیستم فاضلاب و تصفیه خانه ها که از محل ۱۰۰ میلیون یورو در سال گذشته تخصیص داده شده است صورت گرفته و شاهد کاهش مشکلات در بحث رواناب ها در استان و به ویژه اهواز هستیم.

معاون وزیر کشور در پایان گفت: امروز هم بازدیدی از بندر امام خواهیم داشت و گرچه بعضی از خانه ها در اثر روان آب ها آسیب ندیدند اما نیاز به نوسازی دارد و بررسی می‌کنیم تا اگر امکان این باشد کمک داشته باشیم و در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار