برگزاری جلسه کمیته مدیریت فوریتهای روانی - اجتماعی در منطقه 10

تهران (پانا) _ جلسه کمیته مدیریت فوریتهای روانی - اجتماعی منطقه با حضور ریاست منطقه به عنوان رئیس کمیته و اعضای تشکیل دهده این کمیته در درسالن پروین اعتصامی منطقه 10 با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته مدیریت فوریتهای روانی - اجتماعی در منطقه 10

جلسه کمیته مدیریت فوریتهای روانی - اجتماعی منطقه با حضور ریاست منطقه بعنوان رئیس کمیته واعضای تشکیل دهده این کمیته در درسالن پروین اعتصامی منطقه 10 با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تشکیل شد.

علیرضا نظامی کارشناس مشاوره منطقه 10 پس از تشریح بخشنامه ارسالی از وزارت متبوع وشیوه نامه اجرایی این کمیته برای اعضای حاضر در جلسه پرداخت ولزوم تشکیل این کمیته را برای حاضران تشریح نمود . در ادامه غلامعلی ارغوانی مدیر منطقه خاطر نشان کرد: که توجیه و تبیین اهمیت وماهیت موضوع باید برای مدیران مدارس بعنوان یک ضرورت تلقی شده و شناسایی به موقع و ارجاع هوشمندانه از طرف مدارس بطور جدی پیگیری گردد.

درادامه هرکدام از اعضا به بیان دیدگاههای خود در زمینه آسیب های روانی در اجتماع و منطقه پرداخته ونظرات خود در این زمینه را مطرح نمودند . همچنین اعضا ی کمیته با توجه به حوزه فعالیت خود متناسب با شرح وظیفه خود نسبت به مساعدت حداکثری در کاستن از اثرات آسیب های مذکور در بین دانش آموزان و اولیای آنان در این منطقه تاکید نمودند.

دراین جلسه همچنین اعضا در مورد ارجاعات اخیر دانش آموزان ازمدارس و مشکلات آنان به مشورت پرداخته و نتیجه آن در قالب مصوبات جلسه برای اجرایی شدن آن به حوزه های مرتبط ابلاغ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار