صالحی امیری: مشکل اول ورزش ایران فقدان الگوی توسعه است

تهران (پانا) - چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک امروز یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ با حضور اعضا در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
صالحی امیری: مشکل اول ورزش ایران فقدان الگوی توسعه است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی المپیک امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک درحال برگزاری است.

صالحی امیری در آغاز این مجمع به جام «ارجان» که در کلیپی در مجمع نمایش داده شد، اشاره کرد و گفت: نقطه آغاز ورزش قهرمانی و پهلوانی و همگانی در ایران بوده و جام ارجان در بهبهان کشف شده که گویای این مطلب است. ما می‌توانیم با احیای این جام و معرفی آن تصویر جدیدی از تاریخ ایران را به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه طی یک سال گذشته شرایط سختی بر ورزش حاکم بود، تصریح کرد: با این شرایط شما اهالی ورزش پیگیر فعالیت‌ها بودید و نشان دادید که درد مردم، درد شما هم هست.

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد :قبل از هر چیز باید از جامعه بزرگ ورزش تقدیر کنم؛ مدیرانی که در شرایط غم انگیز کرونا، کشتی بحران زده ورزش را به ساحل امید رساندند.

وی همچنین اضافه کرد :از ورزشکاران، مربیان و تمام کسانی که کمک کردند که با همه ناملایمت ها ورزش در مسیر موفقیت با سخت کوشی پله پله طی می کنند، تا ورزش با پویایی زمینه ساز نشاط در کشور شوند قدردانی می کنم.


صالحی امیری در ادامه، سخنانش را با طرح این سوال که مسئله امروز ورزش ما چیست؟ پیگیری کرد و گفت: هر کسی پاسخی به این سوال دارد، برخی مسایل مالی ، برخی تجهیزات، برخی مسائل مدیریتی و برخی فقدان الگوی مدیریتی را مورد توجه قرار می دهند.


وی با بیان اینکه مسئله اول ورزش، توسعه در ابعاد مختلف به ویژه اخلاقیات است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم افراد پرتلاش ،اخلاقمند و متخصص که در متن جامعه زیست می‌کند، برای هدایت ورزش برگزیده شوند.

وی با بیان اینکه ما در مدیریت ورزش نیازمند انسان های اخلاق محور هستیم تاکید کرد که حضور این فراد بستر نشاط جامعه را مهیا می کند‌ .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار