تولید 2 هزار و 272 محتوای آموزشی در گروه‌های آموزشی متوسطه استان گیلان

رشت ( پانا) - رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره متوسطه اعلام کرد از آغاز سال تحصیلی 1400 _ 1399 و با شرایط آموزش برخط، 198 کارگاه آموزشی برگزار و 2 هزار و 272 محتوای آموزشی در اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان تولید شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تولید 2 هزار و 272 محتوای آموزشی در گروه‌های آموزشی متوسطه استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمود کنعانی با اعلام برگزاری 198 کارگاه آموزشیدر ایام کرونا اظهار کرد: از آغاز سال تحصیلی تا 30 آذر، 2 هزار و 272 محتوای آموزشی در دوره های اول و دوم متوسطه و شاخه فنی و حرفه ای و همچنین 375 مورد درسنامه در دوره های یاد شده تولید شده است.

وی با اشاره به بهره مندی 85 درصد دبیران دوره متوسطه از کارگاه‌های آموزشی و محتواهای تولید شده خاطرنشان کرد: تاکنون 37 هزار و 745 نفر ساعت کارگاه آموزشی برای دروس تخصصی و مهارت‌های حرفه ای شامل: سنجش و ارزشیابی تحصیلی، درس پژوهی و نظارت و راهنمایی آموزشی معلمان و توسعه شایستگی های حرفه ای آنان برگزار شده است.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان اضافه کرد: همچنین 2 هزار و 915 نفر ساعت آموزشی نیز در حوزه‌های نظارت بالینی، نظارت همتا، سنجش و ارزشیابی تحصیلی برای معاونان آموزشی، کارشناسان آموزشی، کارشناسان تکنولوژی گروه‌های آموزشی و مدیران مراکز آموزشی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار