مدیر منابع انسانی وامور اداری خبر داد :

تغییر سمت نیروهای خدماتی سال تحصیلی 1401_1400

بجنورد (پانا) -مدیرمنابع انسانی وامور اداری گفت: تغییر سمت برای نیروهای خدماتی (درصورت داشتن پست خالی در مناطق) امکان پذیر می باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تغییر سمت نیروهای خدماتی سال تحصیلی 1401_1400

به گزارش پانا، اسماعیل محمد دوست گفت:شرایط و ضوابط تغییر سمت و تبدیل وضعیت نیرو های خدماتی مطابق دستورالعمل مربوطه اجرایی می گردد.

وی ادامه داد:حداقل سنوات خدمت در آموزش و پرورش جهت شرکت در تغییر سمت 8 سال می باشد و حداکثر سابقه خدمت 18 سال می باشد و سوابق خدمت خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و ... جز سابقه خدمت محسوب نخواهد شد.

محمد دوست افزود:افراد متقاضی باید حداکثر تا پایان اسفند 1399 فارغ التحصیل شده باشند. بدیهی است به مدارکی که بعد از این تاریخ اخذ گردد، مشمول این بخشنامه نخواهد بود و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیریت منابع انسانی وامور اداری تاکید کرد: تغییر سمت نیروهای خدماتی با شرایط ذیل درصورت قبولی در آزمون جامع، پس از گذراندن دوره ی ضمن خدمت و انجام مصاحبه تخصصی وانجام مراحل گزینش فقط در بخش آموزش امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است افرادی که در سال 1398 در آزمون جامع نموه قبولی کسب کرده اند نیازی به آزمون مجدد ندارند افراد متقاضی باید شرایط ذیل را دارا باشند

• حد اقل مدرک تحصیلی لیسانس باشد .

• کسب حداقل نمره قبولی 70 از 100 در آزمون جامع ومصاحبه تخصصی

آزمون جامع در روز دوشنبه 1399/12/25 ساعت 8صبح از طریق سامانه فرم های الکترونیکی به آدرس e.nkhedu.ir) 10.56.37.48) در مرکز استان(هنرستان محمودیه شهرستان بجنورد)بصورت متمرکز برگزار می گردد همکاران گرامی بعد از ورود در سامانه از بخش پنل اصلی فرمهای اطلاعاتی نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.

تغییر سمت فقط از طریق منطقه / شهرستان و از طریق سامانه فرم های الکترونیکی به آدرس http://e.nkhedu.ir (10.56.37.48) انجام خواهد شد. لذا از ارائه تقاضا به اداره کل جدا" خوداری گردد.

تاکید می شود زمان ثبت نام از روز چهارشنبه 1/11/1399 لغایت جمعه 1399/11/10 می باشد و پس از این تاریخ سامانه بسته خواهد شد

منابع آزمون عبارتند از :

رشته شغلی آموزگاری :

روش تدریس6 پایه کتب دوره ی ابتدایی ، مندرج در سایت سازمان پژوهش آموزش و پرورش.

کتاب مهارتهای آموزش و پرورشی ( روشها و فنون تدریس ) نویسنده حسن شعبانی. انتشارات سمت

کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی دکتر حسنی انتشارات عابد.

رشته شغلی دبیری متوسطه اول :

کتاب مهارتهای آموزش و پرورشی ( روشها و فنون تدریس ) نویسنده حسن شعبانی. انتشارات سمت

تعلیم و تربیت اسلامی استاد شهید مطهری

روانشناسی رشد دکتر احدی جلد یک

رشته شغلی اداری وخدماتی :

قانون مدیریت خدمات کشوری انتشارات فرمنش

روانشناسی تربیتی دکتر علی اکبر سیف

سازمان وقوانین آموزش وپرورش ایران احمد صافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار