قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

تهران (پانا) - قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی کشور به ارزش ۱۴۰ میلیاردتومان به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ۵ فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید. ارزش این سرمایه گذاری ۱۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

مراسم امضای این تفاهم‌نامه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور، سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.

همچنین، امروز تفاهم‌نامه همکاری سازمان بنادر و دانشگاه علم و صنعت در زمینه توسعه آینده‌پژوهی و استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر برای تحصیلات تکمیلی در حوزه ساخت تجهیزات بندر و دریایی و تولید شناورهای داخلی و موضوعات مرتبط به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه، انجام پژوهش در زمینه علوم دریایی و بندری، رفع موانع و مشکلات تولیدات صنایع بندری و رفع سایر مشکلات و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر و دریانورد برای موضوع تحصیلات تکمیلی در برنامه قرار گرفت.

مقرر شده است تا دانشکده علوم بندری و دریایی در دانشگاه علم و صنعت تأسیس شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار