اهدای 4 دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند یک دبیرستان

چناران ( پانا)- مدیر دبیرستان دکتر حسابی 2 چناران از اهدای 4 دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند و محروم از تلفن همراه از محل کمک خیرین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 4 دستگاه تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند یک دبیرستان

علیرضا طایفی بیان کرد: خداوند را سپاس که ما را یاری کرد تا با کمک خیرین عزیز بتوانیم تعدادی از دانش آموزان عزیز دبیرستان دکتر حسابی2 را که از نعمت تحصیل در این ایام کرونایی محروم شده بودند، در فضای مجازی شاد به تحصیل باز گردانیم.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران گفت: باید تشکر کنم از خیرین عزیزی که با اهدای مبالغی به دبیرستان دکتر حسابی زمینه تحصیل تعدادی از دانش آموزان را به تحصیل فراهم کردند و تشکر ویژه از انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی 2 که توانستند از طریق جذب خیر مبلغ90میلیون ریال به دبیرستان کمک کرده و با همکاری مسئول انجمن اولیا و مربیان دبیرستان تعداد 4 دستگاه گوشی تلفن همراه از محل جذب خیرین و مشارکت اولیا دبیرستان مبلغ نود میلیون ریال خریداری شد.

وی گفت: با توجه به بررسی های انجام شده توسط دبیرستان و شورای مدرسه تعداد 4 دستگاه گوشی به 4 نفر از دانش آموزان نیازمند و محروم از تلفن که دسترسی به کلاسهای شاد را نداشتند اهدا شد.

طایقی افزود: همچنین با کمک دبیرستان، تلفن همراه یکی از دانش آموزان از محل مشارکت اولیا تعمیر و شرایط حضور دانش آموز به کلاسهای شاد فر اهم شد.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 گفت: جمعا تعداد 5 نفر از دانش آموزان عزیز دبیرستان که بخاطر نداشتن گوشی امکان تحصیل در فصای مجازی را نداشتند فراهم شد.

وی گفت: مبالغی از این هزینه های انجام شده توسط یکی از خیرین عزیز دبیرستان به‌جای قرآن خوانی برای پدر و مادر مرحوم خویش صرف خرید گوشی برای دانش آموزان نیازمند شده است و مورد دیگر اینکه یک دستگاه گوشی به خانواده ای تعلق گرفت که 5 دانش آموز از یک دستگاه استفاده می‌کردند آن‌هم دو دانش آموز متوسطه دوم و دو دانش آموز متوسط دوره اول دختر و پسر (دکترحسابی2) و یک دانش آموز پایه ابتدایی که از طرف دبیرستان یک دستگاه گوشی به این خانواده اهدا شد.

در پایان طایفی از اعضا انجمن اولیا و مربیان دبیرستان حسابی 2، به خصوص مرتضی علیزاده مسئول انجمن اولیا و مربیان که زحمات زیادی را برای دانش آموزان متقبل شده اند و همچنین خانواده مرحوم سید هاشمی مبلغ 50 میلیون ریال بابت مراسم چهلم پدرشان برای خرید تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان محروم از تلفن و شبکه مجازی شاد اختصاص داده اند تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار