در چهاردهمین آیین پویش ره سلامت؛

۲۳ پروژه حوزه سلامت استان هرمزگان افتتاح شد

تهران (پانا) - در چهاردهمین پویش ره سلامت و در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، ۲۳ پروژه حوزه سلامت استان هرمزگان افتتاح و عملیات اجرایی ۷ پروژه جدید نیز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۳ پروژه حوزه سلامت استان هرمزگان افتتاح شد

به گزارش وبدا، از ۲۳ پروژه هایی که امروز افتتاح شد، ۶ پروژه مربوط به شهرستان بندرعباس، ۶ پروژه مربوط به شهرستان بشاگرد، ۵ پروژه مربوط به شهرستان میناب، ۳ پروژه مربوط به شهرستان سیریک، دو پروژه مربوط به شهرستان قشم و یک پروژه مربوط به شهرستان جاسک است.

از مهمترین این پروژه ها می توان به افتتاح اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی و اتاق عمل، بخش بستری و سی تی اسکن بیمارستان کودکان بندرعباس، اورژانس و تسهیلات زایمانی بیمارستان میناب، بخش تالاسمی بیمارستان سیریک و سی تی اسکن بیمارستان جاسک و چندین باب خانه بهداشت و مراکز بهداشتی ک درمانی اشاره کرد.

در این مراسم همچنین عملیات ساخت دانشکده دندانپزشکی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس، ۲۴ تخت جدید ICU بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، مرکز جامع توانبخشی سعادت، مجتمع آزمایشگاهی مرجع مرکز بهداشت استان و طرح بازسازی خوابگاه دانشجویی کوثر بندرعباس آغاز و فرارداد ساخت آمبولانس دریایی نیز منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار