برگزاری دوره آموزشی مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - دوره آموزشی تشکل پیشتازان از تاریخ چهارم لغایت هشتم بهمن 99در قالب آموزش‌های تئوری و عملی از طریق کانال ساپ شبکه شاد اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی مربیان تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی اسلامشهر

الهام حیدری مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این دوره آموزشی از طرف سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش در درجه اول جهت آشنایی مربیان جدید که تازه به تشکیلات پیشتازان پیوستند و سپس سایر مربیان اجرا خواهد شد.

او در رابطه با اهداف این دوره آموزشی بیان کرد: آشنایی مربیان با شیوه‌های صحیح تربیت اسلامی در قالب فعالیت‌های پیشتازان، توجه به اهمیت و ضرورت برنامه‌های تشکیلاتی و گروهی در قالب مأموریت‌های سازمان دانش‌آموزی آشنایی مقدماتی دانش تشکیلاتی و معرفی مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی، نقش اخلاق در فعالیت‌های گروهی و جایگاه تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین بخشی از اهداف این دوره آموزشی است.

حیدری تصریح کرد: دوره آموزشی تشکل پیشتازان از تاریخ چهارم لغایت هشتم بهمن 99 در قالب آموزش‌های تئوری و عملی از طریق کانال ساپ شبکه شاد و با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین سازمان دانش‌آموزی اجرا خواهدشد.

خبرنگار: آرمیتا بداغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار