فرماندار ملارد در جلسه شورای ورزش شهرستان:

حمایت از سه قهرمان آسیایی و جهانی ملارد

ملارد(پانا)- قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی می‌توانند یک الگوی مهم و برانگیزاننده برای کودکان، نوجوانان و جوانان شهرشان باشند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از سه قهرمان آسیایی و جهانی ملارد

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری ملارد، دستور ویژه فرماندار برای حمایت از سه قهرمان آسیایی و جهانی این شهرستان صادر شد.

برنجی با اشاره به اهمیت حمایت از ورزشکاران گفت: من بهتر از هر فردی به کمبود منابع مالی و تنگناهای دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی واقف هستم، اما باید با تمام وجود سعی کرده از فردی که تا این مرحله ارتقا یافته است حمایت کنیم.

او افزود: مهاجرت ورزشکاران از شهرستان به باشگاه‌ها و شهرستانهای بهتر جهت پیشرفت قطعا قابل دفاع و پسندیده است اما اگر ورزشکاری به دلیل عدم حمایت‌های ما به یک شهرستان با شرایط مشابه برود، قابل دفاع نیست.

برنجی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان بعنوان دبیرخانه شورای ورزش گزارش بسیار مناسبی از وضعیت قهرمانان ملی و همچنین باشگاه‌های شهرستان که قابلیت حضور در لیگ‌های برتر کشوری را دارند تهیه کرده است که وظیفه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی و همه موثرین و متنفذین شهرستان تقویت این افراد و باشگاه‌ها است.

او تاکید کرد: اداره صمت و معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری از امروز موظف هستند در جلب حمایت بنگاه‌های اقتصادی و صنایع توانمند شهرستان به نفع قهرمانان ورزشی فعال شوند.

گفتنی است سه ورزشکار آسیایی و جهانی شهرستان که در حال حاضر در اردو هستند و حتی امکان کسب سهمیه المپیک را دارند طبق اعلام اداره ورزش و جوانان باید نیازهایشان جهت افتخار آفرینی تأمین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار