اهدای 8 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان توسط همکاران و خیرین دبستان دهخدا منطقه 18

تهران ( پانا ) - همکاران و خیرین دبستان دهخدا منطقه18، جهت جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان مستعد دبستان دهخدا به دانش آموزان نیازمند تبلت اهدا نمودند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 8 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان توسط همکاران و خیرین دبستان دهخدا منطقه 18

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، با تعطیل مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فرایند آموزش از طرق مختلف توسط فرهنگیان تلاشگر منطقه 18 در حال پیگیری است. برای ادامه فرایند یاددهی و یادگیری از طریق فضای مجازی نیاز به ابزارهای فناوری وجود دارد.

در این میان کوشکی، مدیر دبستان دهخدا به همراه همکاران و خیرین گرامی، به جهت اینکه همه دانش آموزان بتوانند کلاس خود را در آموزش‌های مجازی پوشش دهند، با تهیه و اهدای 8دستگاه تبلت هوشمند، توانستند اقدامی خداپسندانه انجام داده تا دانش آموزان دبستان از فرایند آموزش رسمی در فضای مجازی عقب نمانند.

گفتنی است معلمان آموزش و پرورش منطقه18 برای آموزش مجازی دانش آموزان اقدامات ارزنده‌ای داشته‌اند و تلاش کردند تا تعطیلی مدارس وقفه‌ای در جریان آموزش و تحصیل دانش آموزان ایجاد نکند.

محمد احسانی مدیر آموزش و پرورش منطقه18، به همراه نسرین توکلی معاون آموزش ابتدایی و حامد اویسی کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی با حضور در این مدرسه، تبلت ها را به دانش آموزان اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار