پیگیری مجلس برای ایجاد ردیف بودجه «حقوق سربازان»

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اصل 90 از پیگیری این کمیسیون برای ایجاد ردیف بودجه‌ای در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور خاص حقوق سربازان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مجلس برای ایجاد ردیف بودجه «حقوق سربازان»

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی خضریان با اشاره به جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره پیگیری طرز کار سازمان برنامه و بودجه در مورد عدم اجرای کامل مواد 49 و 50 قانون خدمت وظیفه عمومی در مورد پرداخت حقوق سربازان بود که با حضور وزیر دفاع و مسئولین ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد عدم پرداخت کامل مطالبات سربازان به شکل پیش‌بینی شده در قانون بودیم که بر اساس اعلام وزیر دفاع و مسئولین ارشد ستاد کل نیروهای مسلح اصلی‌ترین دلیل این موضوع کمبود اعتبارات و نداشتن ردیف بودجه‌ای خاص در قوانین سنواتی بودجه است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مقرر شد این موضوع از سوی کمیسیون اصل 90 پیگیری شده تا بودجه سال 1400 به شکلی تنظیم شود که یک ردیف بودجه خاص برای امور سربازان پیش‌بینی شود و وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح نیز این مطالبه را طی نامه‌ای از کمیسیون اصل 90 مطرح کنند تا کمیسیون نیز از طریق کمیسیون تلفیق بودجه موضوع را دنبال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار