برگزاری نشست هماهنگی و برنامه ریزی داخلی دهه فجر معاونت پرورشی منطقه ۱۶

سلیم خانی: ما باید با اصطلاح عرفی، دینی و ادبی اصطلاح کار جهادی، امور را پیش ببریم

تهران( پانا) - مصطفی سلیم خانی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، در نشست هماهنگی و برنامه ریزی داخلی دهه فجر در منطقه 16، ضمن بیان این که اگر ما روحیه جهادی نداشته باشیم کارمان پیشرفت نمی کند؛ به کار گیری اصطلاح عرفی، دینی و ادبی اصطلاح کار جهادی را در اجرای امور بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سلیم خانی: ما باید با اصطلاح عرفی، دینی و ادبی اصطلاح کار جهادی، امور را پیش ببریم

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی داخلی حوزه پرورشی دهه فجر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در دفتر معاونت پرورشی منطقه 16 برگزارشد.

در این نشست مصطفی سلیم خانی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی به عنوان دبیر ستاد داخلی مراسم دهه فجر، مسئول سازمان دانش آموزی و کارشناس اردویی، کارشناس تربیت بدنی، کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس نماز، قرآن و عترت،کارشناس مشاوره، کارشناس پیشگیری و رابط خبرگزاری پانا مامور به سازمان دانش آموزی حضور داشتند.

مصطفی سلیم خانی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، ضمن اهمیت برنامه ریزی جهت اجرای هر چه بهتر و با کیفیت تر مراسم ایام الله دهه فجر گفت: اگر روحیه جهادی نداشته باشیم کارها پیشرفت نمی کند؛ ما باید با اصطلاح عرفی، دینی و ادبی اصطلاح کار جهادی، امور را پیش ببریم.

ملیحه مزینانی کارشناس فرهنگی و هنری منطقه با توجه به احتمال مجازی بودن بیشتر فعالیت های ایام دهه فجر به علت شیوع بیماری کرونا، به اهم رئوس مطالب اجرایی در این ایام پرداخت. وی تصریح کرد فعالیت های ما در این ایام در حوزه های مختلف کارشناسی شامل : تهیه کلیپ مجازی از نمایشگاه انقلاب، پویش همگانی انقلاب ، حضور کانون های منطقه و اجرای زنده برنامه رایویی، در رادیو پرتو صدای آموزش و پرورش منطقه است.

صمد مهاجری، مسئول سازمان دانش آموزی و کارشناس اردویی نیز به تشریح فعالیت های این حوزه، از جمله پیشنهاد برپایی گلبانگ الله و اکبر در منازل و زدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس منطقه پرداخت.

مجید علی پور کارشناس تربیت بدنی و ورزش و تندرستی، ضمن بیان این که تربیت بدنی یک کار میدانی و عملی است و زمانی که ما به طرف فضای مجازی می رویم عملا کار سوری می شود گفت: ما کما فی السابق پویش ورزش در خانه را در این ایام ادامه می دهیم و برای همکارانمان نیز مسابقات ورزشی را در دهه فجر تدارک خواهیم دید.

مهدیه نوروزی، کارشناس قرآن، عترت و نماز از دیگر اعضای نشست هماهنگی و برنامه ریزی داخلی دهه فجر در این جلسه به برگزاری مراسم جشن تکلیف (جشن اصلی) در 15 بهمن ماه از ایام دهه فجر اشاره کرد.

حسین ربیع پور مامور به سازمان دانش آموزی و رابط خبری خبر گزاری پانا در منطقه 16 گفت: نگاه ما باید یک نگاه نو آورانه، خلاق و بدیع باشد؛ از برنامه های کلیشه ای زود دسترس باید کمی فاصله گرفت. به عنوان مثال می توان از اتفاقات تاریخی اخیر در نام گذاری روز شمار این ایام استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار