با حضور تشکل های دانش آموزی:

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - جلسه کارگروه ویژه سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

این جلسه با حضور معاون پرورشی و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، مدیر سازمان دانش آموزی، رئیس اداره فرهنگی و هنری و نمایندگان تشکل های دانش آموزی با رویکرد و سیاست‌های پیش بینی شده و با توجه به شرایط فعلی و با شعار محوری « انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار شد.

در ابتدای جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور مجازی و میدانی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان در برنامه ریزی و برگزاری هرچه با شکوهتر دهه فجر و تبیین نقش فرهنگیان در پرورش و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از سیاست های اجرایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب است.

سید بهاء الدین ملک حسینی عنوان کرد: شرایط موجود و عدم حضور دانش آموزان در مدارس نباید در برنامه های ما در گرامیداشت این ایام، سستی و یا خللی ایجاد کند بلکه باید با برنامه ریزی مناسب همه ی توانمان را برای برگزاری با کیفیت برنامه ها به کار ببندیم.

او بیان کرد: مسابقات مختلف از جمله کتابخوانی برای ارتقای سطح فرهنگ مطالعه در بستر فضای مجازی، بیان دستاوردها، روشنگری و پاسخ به شبهات و فعالیت‌های میدانی، گفتمان دینی و پویش میدانی ومجازی ،ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ،توزیع اقلام فرهنگی از جمله برنامه های دهه فجر است.

ملک حسینی افزود: زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه در یکی از مدارس استان به صورت نمادین با حضور مسولان و رعایت پروتکل های بهداشتی نواخته خواهد شد.

سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گفت: پاسداشت 22 بهمن بخاطر شیوع ویروس کرونا امروز در سراسر استان با حضور اقشار مختلف مردم و تشکیلات پیشتازان بصورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار