ادامه شیوع کرونا، یک فوتی و ۲۲ بستری جدید در اردبیل

اردبیل(پانا) - با فوت یک بیمار دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در اردبیل، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک‌هزار و ۳۳۰ نفر افزایش یافت.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ادامه شیوع کرونا، یک فوتی و ۲۲ بستری جدید در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۱ بیمار جدید نیز در این مراکز فوت کرده اند.
او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: از ۲۲ بیمار تازه بستری شده ۱۶ بیمار در اردبیل، ۲ بیمار در پارس آباد، ۲ بیمار در مشگین شهر، ۱ بیمار در گرمی و ۱ بیمار در خلخال بستری شده اند.
حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۵۶ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
او افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد، خلخال و سرعین در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار