ساخت 2 مدرسه جدید محمودآباد در دهه فجر آغاز می‌شود

ساری (پانا) - رییس آموزش و پرورش محمودآباد اعلام کرد که در دهه فجر آیین کلنگ‌زنی دو مدرسه جدید در شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ساخت 2 مدرسه جدید محمودآباد در دهه فجر آغاز می‌شود

مرتضی نصری به پانا گفت: «آیین کلنگ‌زنی یک مدرسه ابتدایی در شهرستان محمودآباد با حضور خیر مدرسه‌ساز دکتر صالحی و همچنین آیین کلنگ‌زنی هنرستان دخترانه در سرخ رود با حضور خیر مدرسه‌ساز محمود اباذری در دهه فجر برگزار می‌شود.»

به گفته او مدرسه ابتدایی محمودآباد ۶ کلاسه بوده و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی و هنرستان ۸ کلاسه سرخرود با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ساخته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد به آغاز فرایند مرمت و بازسازی 4 مدرسه در شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: «مدرسه معرفت روستای خردونکلا با اعتبار 141 میلیون و 900 هزار ریال مرمت می‌شود که 14 میلیون و 900 هزار ریال آن را اداره آموزش و پرروش و 127 میلیون ریال را شوار و خیران پرداخت خواهند کرد. مدرسه متوسطه اول عفاف روستای علوی‌کلا نیز با اعتبار 123 میلیون و 500 هزار مرمت می‌شود که 44 میلیون ریال آن را اداره آموزش و پرورش، 73 میلیون و 500 هزار ریال شورا و خیران و 6 میلیون را مدرسه پرداخت خواهد کرد. مدرسه روستای گالشپل با اعتبار 40 میلیون ریال مرمت می‌شود که 30 میلیون ریال را اداره و 10 میلیون ریال را مدرسه پرداخت می‌کند. همچنین مدرسه شهید محلاتی روستای گالشپل با 97 میلیون ریال مرمت می‌شود که 50 میلیون ریال را اداره، 40 میلیون ریال را شورا و خیران و 7 میلیون ریال را مدرسه تقبل کرده است.»

نصری نواخته شدن زنگ نمادین در مدرسه ابتدائی پسرانه انقلاب اسلامی، مسابقات نقاشی، طراحی، پوستر، کاریکاتور برای دانش‌آموزان، مسابقه مجازی ساخت مترسک، مسابقات ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، تجلیل از مربیان پیشتاز و دانش‌آموزان برتر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد به برگزاری دومین یادواره مکتب تربیتی حاج قاسم سلیمانی با هدف تولید محتوا در بستر شبکه شاد توسط دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی اشاره کرد و از تجلیل از دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی برتر در مسابقات استانی هفته کتاب‌خوانی در دهه فجر خبر داد.

دانش‌آموز خبرنگار: سوگند شکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار