تجلیل از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- به مناسبت کسب رتبه برتر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد در استان تهران، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران از اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد، از تلاش‌ها و پیگیری مجدانه حسینی نوری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، سجاد برنجی فرماندار، نایب رئیس این شورا و امیر اسماعیل پورروشن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد گفت: شورای فرهنگ عمومی با هدف مدیریت فرهنگی کشور و به نوعی مهندسی فرهنگی کشور دارای نقشی بسیار پررنگ بوده و تمامی مسئولین می‌بایست در راستای بالا بردن سطح فرهنگی و توسعه این حوزه گام بردارند تا زمینه را برای رشد و توسعه سایر حوزه‌ها فراهم کنیم.

حسینی نوری، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد گفت: فرهنگ همان باورها و اعتقادات ما و رسوم و آدابی که بر زندگی ما حاکم است را شامل می‌شود و در حقیقت فرهنگ، نقش روح را در کالبد اجتماع دارد.

امام جمعه ملارد افزود: مقوله فرهنگ در تمامی حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و علمی تأثیرگذار و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمامی برنامه‌ریزی‌ها، اهداف و آینده‌نگری‌های یک ملت به فرهنگ آن ملت گره می‌خورد و از آنجا که ما فرهنگ مستقل اسلامی داریم؛ پس فرهنگ غربی را رد می‌کنیم و تمام تلاش و سعی خود را در نهادینه کردن فرهنگ غنی اسلامی بکار می‌گیریم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار