توسعه همکاری با هلال‌احمر استان‌ها برای تجهیز خانه‎‌های هلال

تهران (پانا) - مدیران عامل جمعیت استان‌های تهران، البرز، قزوین، لرستان و قم به شکل جداگانه، ضمن حضور و بازدید از بخش‌های مختلف شرکت نساجی هلال ایران در نشستی با مدیرعامل شرکت در خصوص گسترش همکاری‌های دوجانبه و خصوصاً تجهیز خانه‌های هلال به بحث و گفت و گو پرداختند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه همکاری با هلال‌احمر استان‌ها برای تجهیز خانه‎‌های هلال

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین به همراه معاون منابع انسانی و پشتیبانی و تیمی متشکل از نمایندگان اداره کل مدیریت بحران استانداری، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، شهردار اقبالیه در یک اردوی یک روزه آموزشی از بخش های مختلف شرکت صنایع نساجی هلال ایران، بازدید کرده و در نشستی با مدیرعامل و مدیران شرکت در خصوص نحوه‌ همکاری و گسترش تبادلات، تجهیز خانه‌های هلال و همکاری با دهیاری‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین محمد باقر خلفی مدیرعامل هلال‌احمر استان البرز هم با حضور در شرکت نساجی هلال در دیدار با محمدرضا ‌امیریان مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در خصوص گسترش همکاری ها، توسعه فعالیت‌ خانه‌های هلال در مناطق روستایی و شهری و همچنین ضرورت دپوی اقلام امدادی و ضروری در آن مناطق، گفت و گو کردند.

در ادامه این دیدارها در هفته جاری محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به همراه معاونان امدادونجات و پشتیبانی، مدیر بحران استانداری، جمعی از دهیاران و رئیس مجمع خیرین استان قم با حضور در شرکت نساجی هلال از بخش‌های مختلف کارخانه، خطوط تولید پتو، چادر و پوشاک بازدید و بر گسترش همکاری‌های متقابل تاکید و در خصوص نحوه تامین و خرید اقلام، بحث و تبادل نظر کردند.

حضور صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان و معاونان به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری و همچنین شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت استان تهران به همراه معاون امداد و نجات و جمعی از دهیاران استان تهران در شرکت نساجی هلال ایران نیز در راستای تجهیز انبارهای اضطراری و خانه‌های هلال بوده است.

لازم به ذکر است شرکت نساجی هلال ایران به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان اقلام امدادی؛ آمادگی خود را جهت گسترش همکاری و تجهیز خانه‌های هلال سراسر کشور اعلام کرده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار