رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر:

شرایط پایدار و کنترل شده بازار و تأمین کالاهای اساسی درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر گفت که اصناف بعد از کادر درمان، بیشترین صدمه رادر رابطه با کرونا متحمل شدند .

کد مطلب: ۱۱۵۵۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شرایط پایدار و کنترل شده بازار و  تأمین کالاهای اساسی  درشهرستان اسلامشهر

به گزارش اتاق اصناف اسلامشهر، وحید مهرپویان طارانی رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با انتقاد تند از رفتار اداره بهداشت اسلامشهر اظهار کرد: ما در شرایط عادی نیستیم، جنگ اقتصادی، تحریم ظالمانه و شیوع کرونا باعث شده کسب و کار واحد‌های صنفی با مشکلات عدیده مواجه باشد و لطمات سنگینی متوجه اقتصاد بازار شود و در این میان ناباورانه شاهد ضربه‌های پی‌درپی اداره بهداشت به بدنه کسبه شهرستان اسلامشهر هستیم.

او در ادامه گفت: در این شرایط سخت و دشوار، هر روز فشارهای مضاعف از سوی اداره بهداشت بر کسبه هستیم در حالی که برخی از مواردی که توسط بهداشت پیگیری می‌شود ضرورتی برای دوره فعلی ندارند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر بیان کرد: وضعیت بازار در شهرستان اسلامشهر از حیث تأمین کالاهای اساسی در شرایط پایدار و کنترل شده‌ای قرار دارد و این مهم میسر نمی‌شد مگر با حمایت‌های شخص فرماندار و پیگیری‌های رییس اداره صمت.

طارانی تصریح کرد: اصناف بعد از کادر درمان، بیشترین صدمه رادر رابطه با کرونا متحمل شدند اما در اسلامشهر با همت اصناف و بازاریان تلاش کردیم مردم کمترین دشواری را حس نکنند.

او خواستار همکاری بیشتر ادارات با اصناف شد و افزود: من برای حمایت از حقوق اصناف با خشوع و خضوع آماده هرگونه همکاری با ادارات هستم و امیدوارم همکارانشان در سایر ارگان‌ها نیز متوجه احوال اصناف باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار