نقاشی‌هایی که با سرطان مبارزه می‌کنند

تهران (پانا) - نمایشگاه نقاشی آنلاین با نقاشی‌هایی از ۶۴ هنرمند کودک و نوجوان با رده سنی ۸ تا ۱۷ سال و با هدف حمایت از کودکان سرطانی، در وبسایت موسسه محک به نمایش گذاشته می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۵۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نقاشی‌هایی که با سرطان مبارزه می‌کنند

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، در این نمایشگاه ۶۴ تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن از شاگردهای کودک و نوجوان تارا بهبهانی - نقاش و مدرس دانشگاه - به نمایش گذاشته خواهد شد.

تارا بهبهانی درباره نمایشگاه «من پیروزم» توضیح داده است: این نمایشگاه شاید بهانه‌ای است که دست به دست هم دهیم و به کوه‌های بالای اراج نگاهی بیندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان کودکان را که استوار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و کمک کنیم تا مخارج سهمگین بیماریشان تامین شود. دور نیست روزهای روشنی که پیروزی تمام کودکان مبتلا به سرطان را جشن می گیریم و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگنامه بیماری‌ها پاک می‌کنیم.

او ادامه داد: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تاخیر افتاد و تصمیم گرفتم که نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنم. عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

تارا بهبهانی - نقاش و پژوهشگر هنر - ۱۸ سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند .بیش از ۶۰۰ هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال ها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایزی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه ۳ بهمن ۱۳۹۹ بر روی وبسایت موسسه محک به آدرس http://mhak.ir/onlinegallery-b وصفحه اینستاگرام tarabehbahaniacademy قرار میگیرد و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار