طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛

8 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اهداء شد

زنجان (پانا) - طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، 8 دستگاه تبلت دانش آموزی به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌صورت نمادین اهداء شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
8 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اهداء شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم نمادین تحویل 8 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزار شد، با قدردانی از نگاه کریمانه مسئولان و خیران زنجانی به حوزه کاری این نهاد، گفت: بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی این نهاد یکی از راهبردهای اصلی و مهم کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های عزیز تحت حمایت است.
وی همچنین افزود: با همین رویکرد در کنار بسترسازی برای توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های عزیز تحت حمایت، توجه به مباحث فکری و فرهنگی جامعه هدف از طریق فراهم کردن زمینۀ تحصیل و آموزش دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از رویکردهای مهم و اساسی کمیته امداد در این بخش بوده و باور داریم توجه به امور فرهنگی و آموزشی هزینه کرد نیست، بلکه سرمایه‌گذاری پرسودی است که منفعت آن متوجه فرد، خانواده و در نهایت جامعه می‌شود.
صفری با اشاره به اینکه اعتقاد داریم خوداتکایی و خودکفایی واقعی در گرو غنای اطلاعات و ارتقاء دانسته‌های خانواده‌ها است، ادامه داد: با همین رویکرد هموار کردن مسیر توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها از طریق سرمایه‌گذاری پرسود در حوزه آموزش و فراهم کردن امکان تحصیل دانش آموزان تحت حمایت از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد بوده که با هدف زمینه‌سازی برای توانمندسازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت و قطع فقر بین نسلی در آنان، عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 500 دانش‌آموز و قریب به 300 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: یکی از محورهای مهم برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در مدارس به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا فراهم کردن بسترهای لازم برای بهره‌مندی تمامی دانش آموزان تحت حمایت از آموزش غیرحضوری بوده، تا از این طریق فرآیند تحصیل و علم‌آموزی این عزیزان که بخشی از آنان از استعدادهای درخشان ، نخبگان علمی، فرهنگی ، قرآنی، هنری، ورزشی و... هستند، متوقف نشود.
صفری با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی به‌موقع و فعالیت اثربخش کمیته امداد استان زنجان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران، مراکز نیکوکاری، حامیان طرح‌های اکرام ایتام، درزمینهٔ تأمین ابزار و لوازم کمک‌آموزشی دانش آموزان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام‌شده است، تصریح کرد: به فضل الهی و همراهی مسئولان، فضاسازی مناسب رسانه‌ای و همت جهادی خادمین محرومین و ایتام در این نهاد الهی و انقلابی از ابتدای اجرای این طرح که قبل از بازگشایی مدارس آغازشده است، هزار و 195 دستگاه تبلت، گوشی هوشمند، لپ‌تاپ و رایانه تهیه و به ولی‌نعمتان عزیز تحویل داده شده یا در حال تحویل است و برنامه‌ریزی‌شده است. انشاءا... تا پایان دی‌ماه تمامی دانش آموزان تحت حمایت از این امکان برای ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.
گفتنی است در پایان این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، تبلت دانش‌آموزی به تعدادی از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌صورت نمادین اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار