رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد؛

اعلام زمان ارسال لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران به شورای شهر

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران از زمان ارسال لایحه بودجه سال آینده شهرداری تا پایان دی ماه به شورای شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان ارسال لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران به شورای شهر

محسن هاشمی در گفت‌وگو با پانا درباره زمان ارسال لایحه بودجه شهرداری تهران اظهار کرد: « معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفتند که تا آخر دی ماه لایحه بودجه را به شورای شهر ارسال می‌کنند. در پیگیری که انجام شد اعلام کردند اخیرا جلسه‌ای با نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی شورا داشتند و آماده هستند تا لایحه را به شورا ارائه دهند اما نمی‌دانم که تاخیر وجود دارد یا خیر.»

رئیس شورای شهر تهران درباره چرایی جهش بالای عدد بودجه شهرداری تهران نیز گفت: «جدیدا بخشنامه‌ای از سوی استانداری یا فرمانداری داده شده است که تبصره‌های بودجه هم باید عدد داشته باشد. در گذشته وقتی تبصره‌ای داشتیم، می‌گفتیم شهرداری موظف است کاری را انجام دهد اما نمی‌گفتیم چقدر بودجه هزینه کند. اکنون بخشنامه کردند که تبصره‌ها هم باید عدد داشته باشد در نتیجه وقتی بودجه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم عدد بالا رفته است ولی در اصل همپوشانی وجود دارد و باید همپوشانی را چک کرد تا متوجه شد که عدد بودجه چقدر است.»

وی تاکید کرد: «همچنین وقتی در موضوعی همچون واگن تبصره گذاشته می‌شود، در بودجه معانت حمل و نقل نیز درباره واگن بودجه تعیین شده است که عدد بالا می‌رود اما در اصل همپوشانی است که اگر کم شود عدد بودجه پایین می‌آید. بنابراین همپوشانی جدیدی است که برای تبصره‌های بودجه رخ داده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار