رزاقی در وبینار مدیران مدارس شاهد استان خوزستان تاکید کرد

ایجاد انسجام در استانداردسازی با چشم انداز ارتقای کیفی فعالیت‌های مدارس شاهد

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران بر ایجاد انسجام در استانداردسازی با چشم انداز ارتقای کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد انسجام در استانداردسازی با چشم انداز ارتقای کیفی فعالیت‌های مدارس شاهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، در ادامه کارگاه های مجازی اداره کل امور شاهد و ایثارگران با مدیران و شورای مدارس شاهد کشور، کارگاه مجازی اداره شاهد و ایثارگران استان خوزستان با حضور محمدرضا رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران، مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیران، کارشناسان شاهداستان خوزستان و برخی از روسای ادارات شاهد استان ها برگزار شد.

درابتدای این کارگاه، مودت مدیرکل آموزش و پرورش و نوآئین رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان خوزستان، ضمن تشکر از حاضرین در برنامه، گزارشی از وضعیت مدارس و فعالیت آن ها در شرایط کرونا و آموزش غیر حضوری ارائه کردند و در ادامه مدیران مدارس به بیان دغدغه ها ، پیشنهادات و کیفیت فعالیت مدارس با توجه به شرایط موجود پرداختند.

رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، در این برنامه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خاستگاه مدارس شاهد اشاره کرد و گفت : فرمان تاریخی حضرت امام ره مبنی بر رسیدگی به امر تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر ، تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ارتقای جدی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی طرح شاهد و جامعه ایثارگری و همچنین آخرین اساسنامه طرح شاهد ابلاغی از شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر استاندارد سازی مدارس شاهد، موجب پایداری و حیات این مدارس است و ما نمی توانیم این خاستگاه را نادیده بگیریم.

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش در ادامه به ضرورت داشتن استراتژی برای مدارس شاهد تاکید کرد و گفت استراتژی ما ایجاد انسجام درسبک و محتوا و در ادامه استاندارد سازی این مدارس است.

رزاقی با بیان اینکه چشم انداز هر مجموعه، درحقیقت آن تصویر کیفی است که مجموعه، دراندیشه تحقق آن است اظهار کرد: چشم انداز ما ارتقای کیفی فعالیت های آموزشی پرورشی طرح شاهد، جامعه ایثارگری و سایر دانش آموزان است البته رسیدن به این چشم انداز برای مدارس، متفاوت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن بیان اینکه حرکت مدارس شاهد دوره دوم متوسطه در طی پنج سال گذشته، دارای رشد خوبی بوده، از ثبات و پایداری مدرسه شاهد متوسطه دوم مسجدسلیمان درپیشتازی و موفقیت، تجلیل نمود و از مدیرو کارکنان آن تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار