جدیدترین شماره نشریات رشد «قرآن و معارف اسلامی و ریاضی متوسطه اول» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره ماهنامه‌های رشد « قرآن و معارف اسلامی و برهان ریاضی دوره متوسطه اول» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «قرآن و معارف اسلامی و ریاضی متوسطه اول» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد برهان ریاضی دوره متوسطه اول (دوره بیست و ششم، شماره پی‌درپی 117، آذر 1399) از گروه ماهنامه‌های دانش‌آموزی، ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در 32 منتشر شد. مخاطبان ماهنامه رشد برهان ریاضی دوره متوسطه اول در آذر ماه این مطالب را می‌خوانند: عطف، از کرونا، یک مسئله، چند راه حل؛ x بر y چند، جاگذاری ارقام، لذت محاسبه، چقدر وقت‌ داریم، کودکان و دیفرانسیل ماشین، این عدد در کدام مجموعه است و ...

همچنین دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد قرآن و معارف اسلامی (دوره سی و سوم، شماره پی‌درپی 114، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم انسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد قرآن و معارف اسلامی مطالبی از جمله دین چه مشکلی را از ما حل می کند، راهنمای تدریس کتاب های فلسفه جدیدالتالیف، سکولاریسم پنهان آری یا نه؟ ، ذکر خدا، ارتباط تحول آفرین، حقیقت تشکیکی فطرت و امور فطری و ... منتشر شده است.

ماهنامه رشد برهان ریاضی دوره متوسطه اول به سردبیری حسین نامی‌ساعی و ماهنامه رشد قرآن و معارف اسلامی به سردبیری محمد مهدی اعتصامی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

همچنین در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار