قطع هر دو پای جوانی در تصادف با گاردریل

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از قطع هر دو پای جوان ٢۵ ساله در پی تصادف در بزرگراه یادگار امام خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
قطع هر دو پای جوانی در تصادف با گاردریل

به‌ گزارش ایسنا،‌ سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۴:٠١ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو ٢٠۶ با یک نفر سرنشین مرد جوان حدودا ٢۵ ساله به هنگام حرکت به دلایل نامشخص از مسیر اصلی خارج شده و با گاردریل‌های بزرگراه برخورد کرده بود. این گاردریل ها به شدت به پاهای این جوان آسیب زده بود به گونه ای که هر دو پای این جوان از بدنش جدا شده بود.

ملکی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان این فرد توسط افراد از خودرو خارج شده بود که به سرعت به عوامل اورژانس تحویل داده شد. آتش نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند خودرو را برش دادند و اندام‌های بدن فرد را که در آهن پاره ها گرفتار شده بود را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که برای عمل های جراحی به مراکز درمانی منتقل شود.

ملکی گفت: ترافیک سنگینی ایجاد شده بود و خودرو به محل امنی منتقل شد و محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار