جلسه توجیهی مانور یاوران انقلاب منطقه دماوند به صورت زنده در بستر شبکه شاد برگزار شد

دماوند(پانا) -جلسه توجیهی طرح مجازی مانور یاوران انقلاب منطقه دماوند با حضور مسئول سازمان دانش‌آموزی منطقه و دبیران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی مانور یاوران انقلاب منطقه دماوند به صورت زنده در بستر شبکه شاد برگزار شد

در این نشست افسانه علی‌طاوسی مسئول سازمان دانش‌آموزی ‌دماوند در خصوص اجرای این طرح گفت: مراسم مانور یاوران انقلاب امسال به طور متفاوتی برگزار خواهد شد و این جلسه برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم است. با توجه به روند برگزاری مراسم مجازی امسال باید تمامی کار‌ها به خوبی آماده و مورد بررسی و قرار بگیرند و ارزیابی کلی انجام شود و تمامی کار‌های تهیه شده توسط دانش‌آموزان حتما باید با دستمال گردن پیشتازان انجام شود‌.

طاوسی افزود: اولین نکته بسیارمهم این است که باید سرود صبح فردا، از گروه وصال لب‌خوانی شود و یک دابسمش همگانی از سرود دانش‌آموزان تدوین شده و به اداره تحویل داده شود که این یک کار گروهی و ارسالی برای استان است‌.

او در ادامه اضافه کرد: از تمامی مدارسی که عضو تشکل پیشتازان هستند انتظار انجام این کار را داریم و سرود بعدی که باید به صورت دابسمش و لب‌خوانی انجام شود سرود ای ایران ای مرز پرگهر است که به ۳ اثر برتر مدرسه‌ای که ۷ الی ۸ شرکت کننده داشته باشد جوایزی اهدا خواهیم کرد.

مسئول سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: ۵ پویش برای این برنامه‌ها طراحی شده است که اولین پویش، پویش خاطره‌بازی است که باید به صورت یک کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای که شامل عکس‌های شاد دوران مدرسه به همراه یک آهنگ شاد و مجاز است تهیه شود و به ما ارائه داده شود، که این پویش مسابقه هم دارد و به بهترین کلیپ جایزه اهدا می‌شود.
پویش دوم، پویش خنده‌شو است که باید یک لطیفه را به خنده‌دارترین حالت ممکن تعریف کنید و برای ما ارسال کنید. پویش سوم،پویش ادابازی(پانتومیم) که با محوریت معرفی کتاب است که دانش‌آموز باید نام آخرین کتابی را که خوانده است به صورت پانتومیم اجرا کند.
او ادامه داد: پویش چهارم، پویش بوسه بر بهشت است این پویش شامل عکس بوسه بر دستان مادر و یا مادر و پدر است، این پویش پیام بسیار مهمی را به دانش‌آموزان می‌رساند اینکه ادب و احترام را باید از خانه یاد گرفت و همیشه باید به والدین احترام گذاشت. پویش پنجم، پویش مربی پیشتاز ایرانی است که شما دبیران محترم باید با دستمال گردن یک جمله کوتاه درباره ایران بگویند و برای ما ارسال کنید،که این پویش نشان دهنده احترام شما عزیزان به کشور عزیزمان ایران است.

او در ادامه افزود: مسابقه عکس‌نوشته که دانش‌آموزان عزیز باید متن "من نیز برای کشورم یک شهیدم اگر... "را کامل کنند و این عکس‌نوشته شامل یک عکس است که باید مرتب با موضوع باشد و حتما باید نام دانش‌آموز در زیر عکس ذکر شود و برای ما ارسال شود.

طاوسی در آخر از تمامی مربیان تلاشگر و همراه تشکر کرد و گفت: ایام کرونا با تمام ضررهایی که داشت اما فایده‌های زیادی را هم به همراه داشت و ما فهمیدیم که چقدر معلمان و دانش‌آموزان عزیز در ساخت و تهیه تولید محتوا توانمند هستند .


خبرنگار دانش آموز: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار