نمایش فیلم سینمایی «در دوران جنگ» از شبکه چهار

تهران (پانا) - در برنامه «فیلمخانه» شبکه چهار که هر هفته یک اثر برتر و جدید سینمای جهان را روی آنتن می برد جمعه 26 دی ماه ساعت ۲۰:۲۰ فیلم سینمایی «در دوران جنگ» پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم سینمایی «در دوران جنگ» از شبکه چهار

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «در دوران جنگ» با عنوان اصلی (Mientras dure la Guerra) و نام انگلیسی (While at War) را برخی با شکوه ترین ساخته آلخاندرو آمنابار (Alejandro Amenábar) در کارنامه سینمایی اش می دانند، اثری درام و روایتی تاریخی محصول 2019 کشور اسپانیا.
While at War مهمترین اثر سینمایی اسپانیا در سال 2019 شمار می رود و آمنابار که علاوه بر کارگردانی ، اکثرا خود فیلم نامه و موسیقی آثارش را تهیه می کند با ساخت این اثر بار دیگر ثابت کرد که مولف هنگام حضور در همه حوزه های هنری می تواند پتانسیل هرمونوتیک در سینما را افزایش دهد .
در این فیلم هنرپیشگانی همچون ادوارد فرناندز، کارا الخالده، سانتی پرگو، لوییس زاهرا، ناتالی پوزا، تیتو والورده به ایفای نقش پرداخته‌اند.
میگل د اونامونو مقاله‌نویس، رمان‌نویس، شاعر، نمایشنامه‌نویس و فیلسوف اسپانیایی در ۱۹۲۴ توسط دولت از ریاست دانشگاه سالامانکا برکنار و تبعید شد که اعتراض شدید روشنفکران اسپانیا را سبب شد. وی بعد از سقوط دیکتاتوری میگل پریمو د ریورا به اسپانیا برگشت و مقام خود را در دانشگاه بازپس گرفت. دومین جمهوری در نهایت توسط کودتای نظامی فرانسیسکو فرانکو یکی از ژنرال‌های ارتش در جنگ داخلی اسپانیا در هم کوبیده شد.دن میگل به مدتی کوتاه کودتای فرانکو را حمایت کرد. اما در نهایت...
«فیلمخانه» به همت تامین برنامه شبکه چهار سیما جمعه ها ساعت 20:30 با پخش آثار برتر و مطرح سینمای جهان روی آنتن می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار