معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان:

برگزاری مسابقه چهل حدیث از پیامبر رحمت

کرمان(پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی از برگزاری مسابقه چهل حدیث از پیامبر رحمت ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه چهل حدیث از پیامبر رحمت

صدیقه مرادی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به عنوان رسول رافت، مهربانی، شجاعت و سخاوت نام برد و گفت: تمسک به سیره نورانی آن بزرگوار نجات دهنده بشر از ذلالت و گمراهی است.

وی بیان کرد: زندگی پیامبر اکرم (ص) در ابعاد دینی، اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، دارای ویژگی های شاخص و ارزنده ای است که با الگوپذیری خصوصا نسل جوان، می توان جامعه را به سمت کمال و سعادت هدایت کرد.

وی اضافه کرد: به میمنت میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و تبیین سیره عملی و اخلاقی آن بزرگوار به نسل جوان برنامه هایی به همین مناسبت در هفته وحدت به کلیه ادارات آموزش و پرورش استان جهت ابلاغ به مدارس ارسال شد. یکی از این برنامه ها چاپ و ارسال بروشور حاوی چهل حدیث از پیامبر رحمت بود که آزمون این مسابقه در دهه فجر برگزار می شود و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

صدیقه مرادی افزود: فعالیتهای فرهنگی از این قبیل بهترین بستر برای معرفی و شناساندن ابعاد گوناگون شخصیت و سیره عملی و اخلاقی رسول گرامی اسلام به نسل جوان است.

خبرنگار: مهدیه شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار