جشنواره ملی دل گپ فرصتی برای آشنایی با اندیشه های شهید سردارسلیمانی است

شیراز (پانا) - دبیر جشنواره ملی دلِ گپ در استان فارس، پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی و نیز فعالیت برای زنده نگه داشتن راه ایشان را امری مهم و خطیر برشمرد و برگزاری جشنواره هایی در شان مقام ایشان را مشتی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواند.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی دل گپ فرصتی برای آشنایی با اندیشه های  شهید سردارسلیمانی است

علی دهقانیان توجه به پتانسیل‌های نسل جوان در مسائل اجتماعی را حائز اهمیت دانست و افزود اگر ما بخواهیم الگوهای صحیح، انقلابی و پویا را در ذهن نسل جوان رقم بزنیم هیچ ابزاری بهتر از برگزاری جشنواره‌های ملی و هدفمند که تلفیقی از هنر و ارزش‌های ملی ما هستند، نیست.

او تاکید کرد: بدون الگوهای شایسته نمی توانیم جامعه‌ای موفق و پربار داشته باشیم نوجوانان و جوانان پویا و انقلابی کلید موفقیت کشور هستند که با پر رنگ کردن سبک زندگی و مکتب حاج قاسم راه درست خود را از تبلیغات کذب پیدا خواهند کرد.

دهقانیان با اشاره به برگزاری موفق و پر مخاطب جشنواره ملی دل گپ با دریافت بیش از هزار اثر از سی استان کشور از تمدید مهلت ارسال آثار تا بیست و پنجم دی ماه خبر داد.

جشنواره ملی دل گپ با هدف نشان دادن علاقه جوانان و نوجوانان به سردار دلها در قالب فیلم‌های پانزده ثانیه‌ای با موضوع سردار سلیمانی با همت صد در صدی جوانان در حال برگزاری است.

این جشنواره به صورت کاملا خودجوش توسط کانون بسیج رسانه شهرستان نکا آغاز و با بیست نماینده فعال در سراسر کشور مشغول به کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار