آیین تکریم و معارفه معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش یزد برگزار شد

یزد(پانا) - طی مراسمی با حضور موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، معاونین و جمعی از مسئولین اداره کل یاد شده، آیین تکریم و معارفه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه از زحمات علیرضا جلالی علی آباد، قدردانی و علی دهقان بهابادی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع اداره کل آموزش و پرورش استان یزد معرفی کرد.

محسن موحدی فرد، از خدمات و زحمات علیرضا جلالی قدردانی کرد و گفت: وی در سطح استان و کشور منشا خیر بوده و است و امیدواریم از نظرات و تجربیاتش در حوزه تعلیم و تربیت استفاده شود و درآینده نیز راهنمای مجموعه آموزش و پرورش استان باشد.

وی در ادامه علی دهقان بهابادی را فردی با تجربه و خدوم دانست و پذیرش مسئولیت وی را در شرایط کنونی نوعی ایثارگری در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

گفتنی است علی دهقان بهابادی، تاکنون در حوزه های مختلف معاونت توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل، ریاست آموزش و پرورش شهرستان بهاباد، ریاست اداره حراست، ‌ریاست اداره بودجه و تشکیلات آموزش و پرورش استان خدمت کرده است.

علیرضا جلالی نیز با تشکر از کسانی که در این مدت وی را همراهی کردند قدردانی کرد و خدمت به نظام تعلیم و تربیت را از اولویت های نظام جمهوری اسلامی دانست.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش استان در ادامه این جلسه گفت: خدمت به آموزش و پرورش و جامعه با دلسوزی به نظام و جامعه و با خدمت و همدلی و صفا و همراهی میسر است.

علی دهقان بهابادی، پذیرش مسئولیت ها و حل مشکلات را وظیفه مدیران آموزش و پرورش دانست و افزود: گره گشایی از امور مردم باید سرلوحه امور باشد و تنها کارهایی که انجام می دهیم در اذهان عموم باقی خواهد ماند.

وی هدف آموزش و پرورش استان را خدمت به نظام جمهوری اسلامی، دانش آموز و معلمان و اولیاء که نیمی از جامعه را در بر می گیرند بیان کرد و گفت: خدمت به همنوع و حمایت از مدیران مدارس و ایثارگری آنها وظیفه ما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار