42 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی داریم

«مرکز جامع نیکوکاری شهید سلیمانی» در ناحیه ۴ مشهد افتتاح شد

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد از افتتاح «مرکز جامع نیکوکاری شهید سلیمانی » در این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
42 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی داریم

سید جواد قوامی نژاد در جمع خیرین، سرمایه اصلی آموزش و پرورش را دلسوزی، دغدغه، تجربه و منش دینی و مذهبی معرفی کرد و گفت: هدف ما رفع نیاز دانش آموزان غیر برخوردار و کم برخوردار با استفاده از ظرفیت های موجود از طریق متمرکز کردن کمکهای پراکنده است.

وی با بیان اینکه ۴۲ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در کل استان خراسان رضوی داریم، اظهار کرد: ما نیاز داریم تجربه اداری و رسمی را همراه با تجربه اجتماعی برای رسمیت بخشیدن متمرکز خدمات و حمایت ها داشته باشیم.

سید جواد قوامی نژاد در این جلسه با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و در آستانه ورود به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح اولین مرکز نیکوکاری با عنوان «مرکز جامع نیکوکاری شهید سلیمانی » را خبر داد.

وی همچنین اضافه کرد: این مرکز دارای سه رکن اساسی آموزش و پرورش، کمیته امداد و موسسه محسنین است.

در ادامه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد ضمن بیان اینکه برای تامین عدالت آموزشی و حفظ کرامت انسانی، کار جهادی و انقلابی لازم است اظهار کرد: فرهنگ سازی در دانش آموزان یکی از فعالیت هایی است که ساختار سازمان کمیته امداد را از بخش رسمی و اداری به سمت و سوی ظرفیت ها و مشارکت های مردمی سوق می دهد.

حسین گیلاسی همچنین از سامانه سخا در بحث خیر و احسان در توزیع بسته های معیشتی خبر داد.

در پایان مدیر عامل موسسه خیریه محسنین از توزیع 1000بسته تحصیلی در ایام کرونا به دانش آموزان خبر داد و گفت: هدف ما اشاعه فرهنگ انفاق در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار