معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه خبر داد:

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان کهگیلویه

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان کهگیلویه

رجب حقانی پور در گفت و گو با پانا با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش آموزی، با حضور دانش آموزان برتر مرحله آموزشگاهی و با هدف شناسائی افراد برتر شهرستان جهت شرکت در مرحله استانی در بازه زمانی 20 بهمن تا 10اسفند ماه در محل دارالقرآن خاتم الانبیاء دهدشت برگزار می گردد.

حقانی پور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته های قرائت قرآن - حفظ قرآن - نهج البلاغه - صحیفه سجادیه - احکام - اذان - انشاء نماز و مداحی برگزار می گردد، گفت: محتوای کتب این دوره از مسابقات، طبق سرفصلهای ارائه شده از وزارت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، خریداری، تهیه شده و به مدارس تحویل گردید.

او در مورد شرایط حضوری یا مجازی بودن مسابقات، تاکید کرد: با توجه به اینکه بعضی از رشته های مسابقات دارای آزمون کتبی و شفاهی هستند، در مورد حضوری یا مجازی بودن مسابقات چند روز قبل از مسابقات با رصد شرایط کرونایی شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.

مسابقات قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه هر سال در یکی از ماه های بهمن یا اسفند در محل دارالقرآن خاتم الانبیاء دهدشت برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار